Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Napie schreef:Er zijn net twee hele grote groepen vertrokken en er is hier maar 1 die de mail beantwoord dus zal ik me best doen je vragen te beantwoorden:
-alle ruimte voor je paardentrailer op drie verschillende plekken
-op de camping is stroom en verder is er in de binnenbak sowieso wel een stopcontact om even te laden
-er is geen magnetron op de camping. Kijk iemand met een caravan lief aan of je mag mij ook lief aankijken. Ik woon vooraan op het terrein in de boerderij. Ook geen koelkast en de supermarkt is op 10 km dus produkten meenemen die slecht houdbaar zijn. Echt kamperen dus
- je mag een koelkast meenemen, er is stroom bij de kampeerplekken
- Max en Mark staan te popelen om mee het bos in te mogen. Zijn vlotte maar zeer brave fjord en haflinger. Je bespreekt ze bij de familie Zwiers. Er hangt een lijst in hun kast waarop ingevuld kan worden wanneer ze verhuurd zijn. Ik dacht rond 10 euro per uur. Je bent volledig vrij ze zelf te pakken en op pad te gaan. We gaan ervan uit dat je verstandig omgaat met de pony's
. We nemen een koelkastje mee en zorgen er gewoon maar voor dat we geen magnetron nodig hebben
, anders ga ik inderdaad maar mensen lief aankijken
. We nemen ook onze fiets mee dus die 10km naar de supermarkt moet te doen zijn.
) Zo kan de kwpn dame van m'n vriendin een dagje uitrusten, puur voor de zekerheid. We hebben er zin in!!
Mizsz_Kitty schreef:En hoe bevalt het Femke?
Wij hebben gereserveerd, komen 31 aug aan, woensdag gaan 2 dames en de kar weer terug, ik en vriendin blijven nog tm vrijdag.
Ontzettend veel zin in!
)

.Mizsz_Kitty schreef:Wij gaan zaterdag heen!
Heb je 2 paarden en kan je dan samen rijden, of afwisselen?
Wij zullen uur of 3 aankomen, paardjes en bagage dumpen en dan naar Diever om fjord en wagen op te halen
. Het kaartlezen wordt dan wel een uitdaging, want al die kleurtje op de paaltjes wordt het niet gemakkelijk. Ook was de kaart niet heel duidelijk en de nummers van de kavels is een drama!!! Zo nu en dan moet ik de kompas gebuiken
. Ik doe mee aan trec-wedstrijden dit was een mooie training.