Omgeving Eindhoven is circa uur en drie kwartier met de trailer
Boszicht is een top locatie! Zowel voor paard als ruiter. Er is totaal niks te doen haha, geen kantine, geen animatie enz. Gewoon heerlijke rust Voor de paarden is het er ook heel fijn. Gedurende het verblijf een eigen wei waar je onbeperkt gebruik van kunt maken.
En de omgeving.... Tja heerlijk Carolinahoeve is erg leuk om heen te rijden
Bovenop de Posbank zijn stands maar mijn ervaring is dat motor rijders er stellig van overtuigd zijn dat ze voor hun gemaakt zijn.
Benno heeft inderdaad een heel routeboekje beschikbaar. Ook kun je er hele duidelijke kaarten krijgen
Dat is helemaal heerlijk en dan geeft het inderdaad niet zo
SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Geplaatst: 23-06-13 15:24
Nee hoor, als het volgend weekend mooi weer is (fingers crossed) kan hij weer mee, en over 2 weken als we onze vakantie daar vieren is hij ook van de partij en dan staat hij er weer zo bij
@ SusanH & santos: Oh wat leuk!! nou ik zie jullie wel op de camping! Zie wel op foto's dat de weitjes best al kaal zijn, is er een mogelijkheid om hooi bij te voeren? is dat op de camping aanwezig? zit dit bij de prijs in of moet je dit er apart bijkopen?
Silence
Geplaatst: 24-06-13 12:36
Dat is inbegrepen Mits je het fatsoenlijk houd natuurlijk.
Ga vanavond boeken. Kan je paard ook overdag op de wei en dan 's nachts op stal?
SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Geplaatst: 24-06-13 18:13
Ja hoor, doen wij ook. Die van ons is niet gewend om 's nachts buiten te staan.
Shanelle
Geplaatst: 27-06-13 09:12
Hoi meiden, een stalgenootje en ik zijn ook aan het overwegen om vanuit België naar boszicht te gaan. Moeten alleen nog even kijken hoe en wat en wanneer... Wij zouden gewoon met een tentje komen van vrijdagavond tot zondagavond ofzo. Onze paarden zijn het ook niet gewend om 's nachts buiten te staan, maar zou dat echt een probleem geven? Ik vraag me wel af of er veel 'verkeer' is daar? Ik denk aan tractors, koetsen, motorcrossers, etc...? Hier bij ons is dat namelijk wel en dat is echt niet heel ontspannend rijden zo. Kom je veel andere dingen/mensen/ruiters tegen?
Silence
Geplaatst: 27-06-13 09:44
Ze kunnen ook gewoon voor de nacht op stal.
Het is heel rustig in het bos. Je hoeft ook nauwelijks wegen over dus je komt vrijwel alleen wandelaars en fietsers/mountainbikers tegen. Alleen bij de camping moet je een klein stukje over de weg.
Crossers zitten er niet. Daarom rij ik daar zo graag aangezien dat thuis een ramp is.
Shanelle
Geplaatst: 27-06-13 10:02
Hmm, klinkt heerlijk! En hoe zit dat met beestjes ginds? Bij ons zitten er al flink dazen en vooral die kleine rot muggen hebben mijn paard al half leeg gezogen... UGH!
Silence
Mijn ervaring is dat het per jaar scheelt. Ik heb jaren gehad dat er zowat een spuitbus per dag doorheen ging, maar heb ook jaren gehad dat er geen beest te zien was. Hoe het nu is weet ik niet, ben eind mei voor het laatst geweest en toen zat er nog niks.
Misschien weet Susan daar meer over.
SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Geplaatst: 27-06-13 10:26
Geen idee hoe het nu is, we hebben de laatste 2 weekenden het paard niet mee kunnen nemen omdat hij een wond bij zijn oog had. Maar volgens mij valt het met de beestjes wel mee dit jaar, op stal hebben we er normaal ook flink last van maar nu nog geen daas gezien daar. En idd het is er heerlijk rustig, erg fijn!
Zo ik hoop wel dat het weer beter worden, ze geven heel veel regen op in de week voordat wij komen... en aangezien wij in een tentje overnachten is droog weer wel erg fijn!
Ik woon in de omgeving en het valt (nog) mee met beestjes daar. Ook zijn de bossen goed rustig,alleen rondom de Posbank heb je een weg waar wel auto's en motoren rijden,maar uiteraard niet door de bossen. Je hoeft op zich eigenlijk niets tegen te komen behalve ruiters,menners en fietsers en wandelaars.
SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Geplaatst: 27-06-13 11:52
En natuurlijk wild
Anoniem
Geplaatst: 27-06-13 11:54
Ohja,die ook....
SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Geplaatst: 27-06-13 11:58
Herinner me nog een ritje van vorig jaar waarin ik toch maar heel snel weg ben gereden van de zwijntjes alles zag er lief en schattig uit tot die grote keiler ineens ook uit de bosjes wilde komen. Gelukkig kwamen ze niet achter ons aan
Anoniem
Geplaatst: 27-06-13 12:09
Nou inderdaad,die kleine pyama's hebben een groot 'aaaaawwwhhhh' gehalte maar wat er daar in de buurt in de bosjes schuilt doet mij toch altijd maar even omrijden...
SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Geplaatst: 27-06-13 12:32
Dat ging niet meer ze staken recht voor onze neus over. Normaal zou ik dat idd ook gedaan hebben.