L_iek schreef:Wat leuk 2 weken logeren in het Efteling hotel. Ik woon zelf in Kaatsheuvel en ken alle maneges die hier genoemd worden. Ik vind de buitenritten bij van Loon heel leuk maar ik vind dat je hier iets te gemakkelijk mee kan met een buitenrit. Zo heb ik dus wel eens gehad dat er een meisje mee ging wat toch niet zo goed kon rijden. Heb ik een uur moeten wachten omdat zij niet meer verder durfde en dus opgehaald moest worden.
Ik heb ook gelezen dat de paarden en ponies er niet goed bij staan, zadeldekjes met strovulling hebben en nog wel wat meer. Daarom dus dat ik zeker niet naar van Loon wil. Pullens klinkt wel goed en ben daar een paar jaren terug eens binnen gewandeld. Toen stond er een jong paard, enter denk ik of twenter op stal. Ik naar dat beessie, ff aanhalen. Wil ik weg lopen hinnikt dat beessie me terug
Ik ga dinsdag met mijn instructrice praten en dan kan ik Pullens bellen, hoewel ik wel even wacht tot ik mijn laatste rijles van dit schooljaar heb gehad. Denk ik.. of ik bel wel al deze week.. Ik wacht eerst t gesprek maar af.
en niet iedereen vind hetzelfde leuk.