Met iemand buitenrit maken maar???

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 15:18

capopjekop schreef:
Ben ik wel met jullie eens hoor. Maar het is ook wel belangrijk dat je als ruiter ontspannen buiten rijdt, anders heb je binnen no time een stuiterend paard onder je. Als die andere ruiter het nog een beetje spannend vindt en het fijn vindt om even in de bak te rijden dan lijkt me dat voor haar fijner.

Idd, het paard dat ik rijd is best wel schrikachtig buiten, maar als je zelf maar ontspannen bent is er eigenlijk niks aan de hand. Blijven zitten is eigenlijk het belangrijkste. :j

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 15:24

En als je in de bak gaat rijden is dat toch heel anders dan buiten, ik denk niet dat je daar veel aan hebt.

Amaris

Re: Met iemand buitenrit maken maar???

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 15:27

Vreemd verzoek, maar buiten dat: als je buiten rijdt is dat toch ook niet het territorium van je paard? (als ze al zo zouden denken)

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 15:28

Waarom eerst in de bak rijden dan? Je doet dan precies hetzelfde maar dan in de bak. Gewoon gaan met die banaan en wissel af en toe af met voorop rijden of zo.

Trouwens, toen mijn paard op mn huidige stal kwam te staan was had ze ook meteen de rest onder de duim. Terwijl het hun "territorium' is... onzin dus. Vaker gezien ook.

GrumpyCat

Re: Met iemand buitenrit maken maar???

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 16:40

Ik vind het ook een beetje een raar verzoek. Waarom zouden ze eerst in de bak 'kennis moeten maken' met elkaar? Gewoon lekker buiten gaan rijden! Zoals iemand hierboven mij al zij: buiten is het toch ook geen territorium van je paard?