Eagle trail ranch Tsjechië

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

elke_fyfel

Re: Eagle trail ranch Tsjechië

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-13 21:11

Ziet er leuk uit! Ik heb bij Edwin & Inga ook al heel super leuke vakantie gehad, toen heb ik de week doorgebracht met Panis. Superleuke mensen, lekker eten, goed verzorgd verblijf en een prachtige omgeving!

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-13 11:32

Ik heb deze al vaak voorbij zien komen in brochures en wil er graag heen maar ik zit met 1 ding: Ik rijd alleen Engels en heb nog nooit Western gereden. Is dit een probleem? Of rijd je alleen met westernzadel en hoofdstel en zijn de gangen vergelijkbaar? Als ik dit bij bijv. Trailfinders vraag krijg ik een vaag antwoord waar ik nog weinig aan heb, nu TS hier vrij recent gereden heeft, hoop ik dat jij hier antwoord op kan geven?

Alvast bedankt.

elke_fyfel

Re: Eagle trail ranch Tsjechië

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-13 11:38

Ik had geen probleem met aanpassing engels naar western. Je zit in een heel comfortabel westernzadel. De paarden dragen westernhoofdstellen met losse westernteugels. Maar Edwin & Inga geven je meer dan voldoende info over het tuig en de omgang hiermee. Ze controleren alle paarden met hun tuig voor vertrek. De gangen zijn hetzelfde, veel stappen, veel hard galoperen..

Nalonyda

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-13 11:46

Dat noem je echt een rit. _/-\o_ zou zoo mee willen zeg o.o

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-13 12:56

elke_fyfel schreef:
Ik had geen probleem met aanpassing engels naar western. Je zit in een heel comfortabel westernzadel. De paarden dragen westernhoofdstellen met losse westernteugels. Maar Edwin & Inga geven je meer dan voldoende info over het tuig en de omgang hiermee. Ze controleren alle paarden met hun tuig voor vertrek. De gangen zijn hetzelfde, veel stappen, veel hard galoperen..

Dank voor je info, misschien toch in mijn achterhoofd houden voor over 2 jaar. (Ik ga dit jaar naar Hongarije om te rijden en hoop in keer in de 2 jaar een trail te kunnen doen.)