Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Leuk ook om met meerdere mensen en paarden op pad te gaan!

Ik zoek namelijk maatjes om vanaf de Birkstraat lekker mee buiten te rijden in de Soesterduinen. (Liefst mensen die echt aan de Birkstraat staan, Wieksloterweg is behoorlijk ver vanaf mijn wei.) bella24 schreef:Ik blaas dit topic even nieuw leven inIk zoek namelijk maatjes om vanaf de Birkstraat lekker mee buiten te rijden in de Soesterduinen. (Liefst mensen die echt aan de Birkstraat staan, Wieksloterweg is behoorlijk ver vanaf mijn wei.)
Ik heb een lieve arabier die niet graag alleen het bos in gaat. Samen met anderen is hij zeer braaf (niet heet) en gehoorzaam. Een fijn paard om samen mee op pad te gaan. Ik moet nu weer rustig opbouwen na een blessure maar hoop in de loop van de winter zijn conditie weer een beetje te verhogen met langere ritten. Wellicht is in het voorjaar dan een Enjoy the ride - rit of endurancewedstrijdje mogelijk.
Ik ga altijd op zondagmiddag of soms op zondagochtend. Wie vindt het leuk om aan te haken?
Als je een penning hebt voor Pijnenburg (en je gaat niet richting Soesterduinen vanwege aparte penning) dan is er verder volgens mij niets om rekening mee te houden. Gewoon gaan met die banaan
)
Snackie schreef:Hmm dan moeten we daar ook maar eens afspreken
Ik heb vanaf de Willemshoeve zoveel kilometers gemaakt voor de endurancetraining! Maar dat is wel OF met de trailer OF eerst een beetje conditie opbouwen want vanaf de Birkstraat is het een pittig stukje.