Dat moet wel altijd wel goedkomen. Alleen moet ik wel de website zien te ontcijferen haha
Kan geen woord frans haha Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Dat moet wel altijd wel goedkomen. Alleen moet ik wel de website zien te ontcijferen haha
Kan geen woord frans haha Shanna_ schreef:Thanks weer voor alle info!
Wat betreft het eigen paard mee nemen op vakantie; dat gaat helaas niet lukken. We zoeken dus echt iets waar we paarden kunnen huren
Countrygirl, dat klinkt top zeg! Heb je een indicatie van de prijzen voor het huren van de paarden?
Dat klinkt echt super! Mag ook iets korter dan een week. Zie wel de prijzen staan maar weet dan nog niet wat het inhoud haha
Shanna_ schreef:@ Loetie: ooh dat klinkt juist super vet! We zijn niet bang van een stukje spanning!
BiHB ik ga gelijk eventjes kijken
wij hebben een vakantiehuisje te huur, maar ook mensen met tent e.d. zijn van harte welkom!
! Zijn heel veel leuke sites zo! Ga er maar een dag goed voor zitten om ze allemaal eens op een rijtje te zetten
!
)
Zal dan ook vast nog wel contact met sommige opnemen die een tip hebben gegeven in het topic voor eventuele informatie 
We zijn tenslotte 'arme' studentjes
Zelf hebben ik en een vriendin van me een kleine rijstal waar ook buitenritten gemaakt worden
www.loisebbing.com daar kan je meer vinden.