Waar buiten paardrijden samen met een fietser?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

TurdusMerula

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-12 17:03

Serendip90 schreef:
Hoe vaak ik niet ruiters op het mountainbike"pad" tegenkom :')

In het weekend --> vooral met mooi weer is het gewoon ontzettend druk vaak. Ik fiets maar in 1 bos veel :p (nouja 2 bossen tegenover elkaar) maar daar had je ook veel "vanallespaden" :s En zolang je maar wat rekening met elkaar houdt, gaat niemand moeilijk doen :) (tenminste mijn ervaring)

Ik vind zelf dat er een hele hoop moet kunnen mits je goed rekening met elkaar houd, maar ik weet niet of alle boswachters het daar mee eens zijn. ;)

Eliesz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-12 18:01

Rumpleteaser schreef:
@ Eliesz: Zelf kom ik als wandelaar regelmatig in Amerongen. Heel erg mooi daar! En lekkere pannenkoeken :D
Maar ik heb niet echt het idee dat je daar als fietser goed mee komt met een ruiter......
Of weet jij misschien een goed plekje?

Ik ga zelf vaak vanaf maarsbergen het bos in en daar heb je een stuk ruiterpad met ernaast een fietspad.. Ik weet alleen niet of je het dan de hele weg zo vol kan houden. Zullen misschien dan ook stukken tussen zitten dat je niet naast elkaar kan maar kwam daar altijd wel veel mountainbikers tegen!

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-12 18:19

Vanaf Amerongen gaat prima. Vanaf de grote parkeerplaats bij de sportvelden kun je de ene kant uit naar het berghuis, de andere kant is een breed ruiterpad met fietspad ernaast. Dit pad gaat richting Veenendaal. Aan het eind hiervan kun je rechtsaf weer een breed pad pakken richting Elst. Uiteindelijk kun je weer richting Amerongen, ook via breed pad met fietspad erlangs.