Ik vind dat juist lief van die mensen die in de berm gaan en of net zo lang langzaam achter je aan blijven rijden tot je zegt ga maar langs.
Maak ik ook vaak mee en daar moet je paard maar tegen kunnen en anders moet je er niet mee naar buiten gaan als jouw paard dit al niet kan verdragen.
Een kind dat op je af rent dat is ook iets waar ik niet van hou en ga ik gewoon vandoor. Als ze een dier willen aaien en of ff erop willen gaan ze maar naar een kinderboerderij of een manege.
Straks als je paard iets verkeerds doet heb je een probleem omdat een kind dan iets is aangedaan en of er bang van wordt.
Ik was aan t buitenrijden en mijn paard was een beetje vervelend, door veel wind en opdwarrelende bladeren maar prima beheersbaar voor mij, en dan zegt een vader tegen een klein kind, leuk aaien? Bleek achteraf (ik ben doof, dus ik had dat niet gehoord hahaha) maar in deze situatie kan dat gewoon niet, dus ben ik gewoon doorgereden en keek die vader me raar aan. Nou ja sorry hoor ik ben verantwoordelijk voor wat mijn paard doet en ga ik de ongelukjes uit de weg.
Ik ben geen openbare kinderentertainer omdat ik toevallig buitenrij, kleine kinderen zijn heel kwetsbaar, zeker als mijn paard beetje raar doet. Volwassenen en of kinderen mogen wel altijd aaien of een praatje maken als mijn paard normaal doet.