Arabesk schreef:Ze vinden je tegen de tijd dat je een geraamte bent...
Ik zou het gewoon lekker doen, als je maar wel inderdaad je telefoon meeneemt.
En zo lang je je paard tussen jou en de grond weet te houden komt dat wel goed
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
StableDoor schreef:Ik heb nu wel een stuk alleen in duin gereden (echt maar heel kort), en toen wachtte mijn zus aan het eind van het pad. Toen was hij heel braaf. Er stonden wel plots 3 reeën op het pad. Hij schrok, maar die schrikreactie bestond alleen maar uit hard ademen en 2 seconden stilstaan, toen liep hij alweer verder. Hij schrikt eigenlijk niet snel, en als hij schrikt gaat hij eigenlijk alleen stilstaan...
@Arabesk: waarom wel op straat en niet in de duinen?
Edit: al gelezen. Ons duin (Noordwijk) is vrij druk. Als ik alleen ga spreek ik ook een tijd af dat ik terug ben, dan bel ik mijn vader. Als ik niet binnen de afgesproken tijd bel en ook niet opneemt, gaat mijn vader zoeken. Ik zeg ook van te voren welke route ik neem.
sistar schreef:Ondanks dat ik een verschrikkelijk mak en nuchter paard heb, ga ik van m'n lang zal ze leven niet alleen naar buiten! Vooral niet in de duinen, het bos etc. Er zal maar wat gebeuren en er is niemand in de buurt! Ik neem het risico niet.
, of over een kalm boerenweggetje met sloten links en rechts. Dan is er wellicht ook niet direct iemand die je ziet als er iets gebeurt!
Remember schreef:sistar schreef:Ondanks dat ik een verschrikkelijk mak en nuchter paard heb, ga ik van m'n lang zal ze leven niet alleen naar buiten! Vooral niet in de duinen, het bos etc. Er zal maar wat gebeuren en er is niemand in de buurt! Ik neem het risico niet.
Dat vind ik wel heel erg 'doemdenkend', er kan áltijd wat gebeuren en ook als je samen bent. Ik ben nu een paar keer met mijn (overigens bijzonder brave!) dressuurprikkerpaard alleen het bos/hei in gegaan en prima bevallen! Inderdaad telefoon mee, labeltje met nr aan mijn zadel en iemand die weet dat ik op pad ben.

)
. Of je vader laten bellen.
Succes ermee! Pieter25 schreef:NeverGiveUp schreef:Een beetje
Maar ja ik ben gewoon nogal onhandig. Levensgevaarlijk voor mij om uberhaubt mijn bed uit te komen laat staan alleen naar buiten te gaan
Hahaha.. klinkt spannend
De Belgische duinen zijn zo druk dat de kans groter is dat je door iemand opgevangen wordt tijdens je val dan dat je teruggevonden wordt als geraamte.

)
ik heb wel eens een paar km kunnen lopen om mijn paard te pakken te krijgen (wie gaat er ook op het strand rijden voor de eerst ekee met een jong paard tijdens een vlieger festival
)