Het was super, we hadden mazzel met het weer....leuke omgeving, al vonden wij het wel heel veel smalle paadjes.... En veel prikkeldraad langs de route.....
Ik ben ook weer thuis!! Super leuk maar wat je zegt mega veel prikkeldraad, smale paadjes veel bramen struiken waar ik en paard in bleven hangen en veel harde weggetjes met grote stenen...paardlief heeft nu erg last van zijn voetjes...
kyrkelover
Geplaatst: 23-09-12 19:11
Ja smalle paadjes waren er zeker, vooral het stukje nadat je dat zandbergje op moest.
Zo, ik had wel even een nachtje slaap nodig na gisteren. Was er moe van
Heb een hele gezellige rit gehad. Super trots op hoeveel Jimmy voorop gelopen had Iets minder trots op zijn fjordenstreken die zo nu en dan de kop op staken.
Wel jammer dat rit flink wat langer was dan gezegd. Pap heeft nu wel heel lang moeten wachten. Gelukkig heeft hij kunnen kletsen met een ander.
Moet zeggen dat ik de organisatie echt super vriendelijk vond Ik had een stukje wei gevraagd voor Jimmy en er stond netjes een flinke wei op hem te wachten Jammer dat ik daar na afloop nu geen gebruik meer van kon maken omdat het zoveel later was dan gepland maar echt top dat hij dat kreeg.
Paadjes waren inderdaad erg smal. Op zich niet erg, al waren de stekelplantjes en brandnetels iets minder.
en die andere waar je vader mee heeft gepraat was ik, de vader van kyrkelover, stond langs jullie trailer, met dat groene hoofdstel, wat wel toevallig was ,dat je vader het zelfde heeft gedaan als ik, wil je meer weten vraag het hem maar.
Silence