Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Jolien87 schreef:Ohja, ook niet onbelangrijk:
HOE nemen jullie het mee?
Jolien87 schreef:Waarom strotouwtjes?
En laat jij het halster altijd onder het hoofdstel zitten? Dit heb ik ook altijd wel gedaan, alleen met dit weer lijkt me dat vrij warm voor een paard, zo "opgepropt"

_helga_ schreef:dat klots klots klots had ik dus ook. heel me schouders rood en afgeschaafd van die tas

xTammyy schreef:Jeetje wat nemen jullie allemaal mee
als ik op buitenrit ga, neem ik alleen een telefoon en id mee, meer niet
xTammyy schreef:Jeetje wat nemen jullie allemaal mee
als ik op buitenrit ga, neem ik alleen een telefoon en id mee, meer niet
Al die andere zooi (sorry, no offence!) hoeft echt niet mee op een simpele buitenrit. Als ik dan een dagrit ga maken, knup ik m'n leadrope/halstertouw aan m'n zadel en laat ik m'n touwhalster onder m'n hoofdstel zitten of ik ga met zo'n halsterhoofdstel rijden. Eten/drinken koop ik dan onderweg wel
Moet er écht niet aan denken om te gaan rijden met een rugtas of zadeltassen oid..
handig zoon knop 
MyrtheJ schreef:Ik kan me een beetje aansluiten bij Sok. Zeker qua trainingsintensiteit.
Hier alleen telefoon, GPS horloge en opvouwbare hoevenkrabber. Soms een flesje water, als ik weet dat ik flink ga trainen en het erg warm is.
Sok schreef:M'n telefoon, m'n sleutels, m'n sigaretten en aansteker en wat snoepjes voor t peerd voor onderweg, that's it!
En ja, dat pas allemaal in of m'n jaszakken of m'n broekzakken.Al die andere zooi (sorry, no offence!) hoeft echt niet mee op een simpele buitenrit. Als ik dan een dagrit ga maken, knup ik m'n leadrope/halstertouw aan m'n zadel en laat ik m'n touwhalster onder m'n hoofdstel zitten of ik ga met zo'n halsterhoofdstel rijden. Eten/drinken koop ik dan onderweg wel
Moet er écht niet aan denken om te gaan rijden met een rugtas of zadeltassen oid..
kinel schreef:ja jolien idd een geel plaatje, maar niet op haar bil. alleen aan riempje om haar hals in duitsland moet je een vergunning hebben om daar te mogen rijden. ook de duitsers zelf moeten zo`n kenteken hebben. heb je dit niet en ze komen je toch tegen moet je een boete betalen en als je de verkeerde voor je hebt kunnen ze ook je paard in beslag nemen. jij mag dan opdraaien voor de kosten.