Echt veel heb ik er persoonlijk niet aan, maar het kost ook niet veel.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Echt veel heb ik er persoonlijk niet aan, maar het kost ook niet veel.
Isegrim schreef:NVVR is ook echt een belangenvereniging die met partijen om tafel gaat om te zorgen voor betere ruiterroutes, toegankelijkheid gebieden voor paarden etc. Het is wel een béétje een geitenwollensokkenclub vind ik, maar hun blaadje is wel leuk om te lezen. Ligt bij ons altijd op de WC.Echt veel heb ik er persoonlijk niet aan, maar het kost ook niet veel.
Ik rij sowieso eigenlijk liever alleen dan in een groep, maar dit leek me wel erg leuk.
Isegrim schreef:Arabesk schreef:offtopic vraagje, wat is het verschil tussen die club en de NVVR?
Volgens mij niet zoveel behalve dan dat het gericht is op een ander type mensen heb ik het idee. Bij NVVR (ben ik lid van) zijn volgens mij erg veel mensen bezig met bitloos rijden, natural horsemanship etc (wij ook; rijden vaak bitloos, doen clickertraining, ijzerloos etc). Bij NRSV zijn ze meer van de oude stempel. Je wordt ook geacht om netjes gekleed te gaan en er zijn vast mensen bij die me raar aankijken op het feit dat ik met een tinker aan kom zetten.Zal me jeuken.
Sokken zijn helemaal schoongewassen.
Foto's (325 stuks
) worden as we speak geüpload. 
Wel vond ik dat er té weinig rekening werd gehouden met mede-weggebruikers en dat het verstandig was geweest als er meer begeleiders op de fiets bij zouden zijn geweest (en op zijn minst 1 persoon met EHBO, gewoon voor de veiligheid).
Hij was echt vreselijk braaf, ik kon hem veelal met een los teugeltje rijden. Dit in tegenstelling tot sommige andere paarden. 

maar an de andere kant ook weer niet, ze zal de kudde wel volgen denk ik. maar durfde het toch niet aan hoor
We gingen niet de brug over, maar we moesten wel een stukje over dat glitterasfalt om richting Parklaan te gaan.
, dat meisje/vrouw achter de ijslanders op dat zwarte paard die had d,r handen wel vol aan hem zeg.
en inderdaad wat een herrie hahaha, baal wel hoor dat ik niet mee kon gaan! Zou het echt een leuke ervaring vinden! Misschien in de toekomst, als mijn paard goed verkeersmak is en ze nog zo'n rit organiseren
Esmeralda schreef:zou een volgende keer de voorste en de achterste ruiters een lichtgevend hesje aan laten doen. Slordig dat er geen mest oplossing was. Maar enorm gaaf om zo met je paard door de stad te rijden. Een hele belevenis. ( misschien kan je het bovenstaande doorgeven aan de organisatie)
** filmpje gekeken, wat gaaf zeg, in het begin over dat brugje, dat maakte herrie, dat meisje/vrouw achter de ijslanders op dat zwarte paard die had d,r handen wel vol aan hem zeg.