Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
dus half uur later dan gepland kwamen we terug. Gave omgeving en brave paarden. Ik had Lambik, en die anderen hadden Max of Lex, kan dat? Een bruine die hijgt/puft
en een vriendin had een zwarte merrie mee, die na 10 minuten begon te stijgeren
Weet ook de naam even niet.
Die meiden helaas niet, dus was het maar eenmalig

nikkie722 schreef:de meeste zadels zijn nu aangepast (zover wij als vrijwilliger hieraan mee kunnen werken)
jaaaa Lexie!! die is nu van mij! door de goede verzorging hijgt hij niet meer (goed voer en 24/7 buiten)
en is hij heeel wat kilotjes aangekomen, wat ook nodig was. en een aangepast zadel voor mijn kanjer.
Ik vond het zo een schatje..maar vond t stiekem wel zielig dat gehijg....ik dacht die valt zo neer
Loetie84 schreef:Ik ben er ook een keer met mijn man (die toen net kon rijden) daar geweest. Wij hadden toen al een eigen paard, maar wilden graag een keer met met zn tweetjes naar het bos. Ik op Mona, mijn man op Gina. Mona is bekant niet te houden. Beest kan alleen stappen en galopperen. Helemaal verpest dus! Gina was wel een lief dier en moest voorop lopen als we wilden draven. Verder is het daar wel een onwijs mooie omgeving hoor!
Vind het voor de paarden wel zielig dat er zonder begeleiding gereden mag worden. Er wordt me daar een partij gejakkerd...
Nicky84 schreef:Loetie84 schreef:Ik ben er ook een keer met mijn man (die toen net kon rijden) daar geweest. Wij hadden toen al een eigen paard, maar wilden graag een keer met met zn tweetjes naar het bos. Ik op Mona, mijn man op Gina. Mona is bekant niet te houden. Beest kan alleen stappen en galopperen. Helemaal verpest dus! Gina was wel een lief dier en moest voorop lopen als we wilden draven. Verder is het daar wel een onwijs mooie omgeving hoor!
Vind het voor de paarden wel zielig dat er zonder begeleiding gereden mag worden. Er wordt me daar een partij gejakkerd...
Mona is dat die zwarte merrie? Die stijgerde bij mijn vriendin en zij liep voorop..dat was te doen, als ze achterliep werd ze lastig.