Stalhouderij van Bijnen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

RichelleF

Re: Stalhouderij van Bijnen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-12 12:46

haha okee! helaas ik ben geen lid van die hyve dus ik kan de foto niet zien..
Ik heb wel toestemming gevraagd zegmaar, maar nog niks gehoord haha
Kan je niet een print screen voor me maken ofzo? of gewoon kopieren en plakken?
Ben erg benieuwd hoe hij eruit ziet namelijk $

JoycCe

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-12 13:40

Heeft er toevallig iemand een foto van Mona?

RichelleF

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-12 14:28

Ja die wil ik ook zien! haha ik wil heel graag een foto van Justin en van Mona omdat die me allebei heel erg leuk lijken

nikkie722

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-12 22:42

Afbeelding
dit is Justin

Afbeelding

Afbeelding
en Mona

RichelleF

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-12 19:42

okee dankjewel !!
Op de een of andere manier had ik in mijn hoofd zitten dat Mona zwart zou zijn, en ik heb geen idee
hoe ik daarbij kom haha

b_o_k_t

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-12 20:18

Ik heb ook goede ervaringen met de stal. De eigenaar is heel aardig hoor, af en toe iets te eerlijk. Meneer zegt alles zonder enig kwaad in de zin alleen snap ik dat het op andere mensen anders over komt, ik kon er heel goed mee om gaan en vond het ook een aardige man.
Wat de paarden betreft, Justin is inderdaad leuk. Kun je heerlijk rustig met een lang teugeltje op rijden. Heb er wel 2 meisjes mee terug zien komen omdat hij teveel aan de teugels trok (hoofd omhoog) maar zolang je de teugels lekker los laat is er echt helemaal niets aan de hand en heb je een heerlijk braaf paard. Henkie en Eefje zijn ook wel leuk. Kareltje vonden wij minder.

Je moet gewoon echt niet verwachten dat je naar een luxe stal gaat, integendeel. Tuig is vaak oud en versleten en heel professioneel is het allemaal niet, maar voor een keer een ritje vonden wij het zeker geslaagd!

Plutinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-12 17:42

Vandaag een rit gemaakt van 3 uur bij Stal van Bijnen. Erg leuk! Mooie routes, leuke paarden.
Ze proberen je wel even uit in het begin, maar da's ook logisch...
Wij hadden Beau en Henk mee.

JoycCe

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-12 22:28

Plutinda schreef:
Vandaag een rit gemaakt van 3 uur bij Stal van Bijnen. Erg leuk! Mooie routes, leuke paarden.
Ze proberen je wel even uit in het begin, maar da's ook logisch...
Wij hadden Beau en Henk mee.

Proberen je uit?

RichelleF

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-12 22:31

Waarschijnlijk gewoon een beetje vervelend doen ofzo?

nikkie722

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-12 11:48

haha Henk is cool, idd sommige willen je nog wel is uitproberen omdat ze liever lui dan moe zijn en terug naar stal willen, eenmaal in het bos is er niets meer aan de hand.

RichelleF

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-12 11:52

haha okee! Heeft iemand misschien ook een foto van Henkie? Mijn nichtje wil daar namelijk heel graag op :)

nikkie722

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-12 20:52

Afbeelding

rollende Henk

Mioux

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-12 11:49

Hey wat grappig :D

Elmira30

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-12 11:57

Ik ben vorig jaar met 3 vriendinnen geweest. Ik vond het gaaf. Idd...is het niet luxe allemaal, tuig oud en de eigenaar neemt geen blad voor zn mond, maar ik vond het prima te doen. Helaas waren we wel verdwaald :+ dus half uur later dan gepland kwamen we terug. Gave omgeving en brave paarden. Ik had Lambik, en die anderen hadden Max of Lex, kan dat? Een bruine die hijgt/puft :o en een vriendin had een zwarte merrie mee, die na 10 minuten begon te stijgeren :oo Weet ook de naam even niet.

Paarden waren wel wat sterk in de mond (we kunnen allemaal rijden) en erg volgzaam. Maar ik vond ze erg braaf. Maar ik ben gek op Tuigers <3 Die meiden helaas niet, dus was het maar eenmalig :roll:

nikkie722

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-12 14:04

de meeste zadels zijn nu aangepast (zover wij als vrijwilliger hieraan mee kunnen werken)
jaaaa Lexie!! die is nu van mij! door de goede verzorging hijgt hij niet meer (goed voer en 24/7 buiten)
en is hij heeel wat kilotjes aangekomen, wat ook nodig was. en een aangepast zadel voor mijn kanjer.

LovingTweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-12 14:43

Wat leuk dat jij Lex hebt! Ik heb er 13 jaar geleden mijn pony vandaan gehaald. Voor de oudgediende onder ons; Tweety. Ze is nu 22 en nog steeds heerlijk eigenwijs.

3 jaar terug heb ik er met een paar boktmeiden een meeting gehouden. Zelf reed ik op Kwibus die ik nog kende als extreem dwarse 4 jarige die ik voor de tram had staan.
helaas stond mijn camera op zwart/wit functie, daar baal ik nog van.
Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding
Als ik het goed heb is links Henkie.

Loetie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-12 14:56

Ik ben er ook een keer met mijn man (die toen net kon rijden) daar geweest. Wij hadden toen al een eigen paard, maar wilden graag een keer met met zn tweetjes naar het bos. Ik op Mona, mijn man op Gina. Mona is bekant niet te houden. Beest kan alleen stappen en galopperen. Helemaal verpest dus! Gina was wel een lief dier en moest voorop lopen als we wilden draven. Verder is het daar wel een onwijs mooie omgeving hoor!
Vind het voor de paarden wel zielig dat er zonder begeleiding gereden mag worden. Er wordt me daar een partij gejakkerd...

Elmira30

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-12 18:19

nikkie722 schreef:
de meeste zadels zijn nu aangepast (zover wij als vrijwilliger hieraan mee kunnen werken)
jaaaa Lexie!! die is nu van mij! door de goede verzorging hijgt hij niet meer (goed voer en 24/7 buiten)
en is hij heeel wat kilotjes aangekomen, wat ook nodig was. en een aangepast zadel voor mijn kanjer.

O echt? wat leuk!!! :D Ik vond het zo een schatje..maar vond t stiekem wel zielig dat gehijg....ik dacht die valt zo neer :')

Elmira30

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-12 18:20

Loetie84 schreef:
Ik ben er ook een keer met mijn man (die toen net kon rijden) daar geweest. Wij hadden toen al een eigen paard, maar wilden graag een keer met met zn tweetjes naar het bos. Ik op Mona, mijn man op Gina. Mona is bekant niet te houden. Beest kan alleen stappen en galopperen. Helemaal verpest dus! Gina was wel een lief dier en moest voorop lopen als we wilden draven. Verder is het daar wel een onwijs mooie omgeving hoor!
Vind het voor de paarden wel zielig dat er zonder begeleiding gereden mag worden. Er wordt me daar een partij gejakkerd...

Mona is dat die zwarte merrie? Die stijgerde bij mijn vriendin en zij liep voorop..dat was te doen, als ze achterliep werd ze lastig. :+

Loetie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-12 19:04

Nicky84 schreef:
Loetie84 schreef:

Mona is dat die zwarte merrie? Die stijgerde bij mijn vriendin en zij liep voorop..dat was te doen, als ze achterliep werd ze lastig. :+

Tinkertje toch?

Elmira30

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-12 19:07

Kan ook hoor...weet t niet zo goed meer :o

Crealief

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-12 19:13

Ook ik heb hier gereden. Meerdere keren. Hele fijne stal!
Vond de mensen helemaal niet onvriendelijk, wat direct maar wel gewoon aardig.

Ik ben denk ik een keer op 5 op mona naar buiten geweest. Geweldig paard,als je gewoon lekker op je zit rijdt en niet gaat zitten trekken is er niets aan de hand. Paarden zijn heel braaf, kijken nergens naar. Zelfs toen er een grote traktor met boomstammen langs kwamen keken ze niet op of om.

Een echte aanrader dus!

Winner91

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-12 19:40

Ik ga hier toevallig zaterdag rijden met een vriendin en mn vriend!
We hebben Beau en Justin gehuurd en morgen even bellen voor een paardje voor mn vriendin.
Dit word waarschijnlijk één van de tuigers.
Mijn vriend gaat op Beau en heeft weinig ervaring.
Hoe is jullier ervaring met Beau?

Mioux

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-12 07:21

Beautje :) Ik heb hier nog wel een mooie foto voor je:
Afbeelding
Beautje rijd ik altijd op als ik er ben (ben er vrijwilliger) En Beau is heel lief, wel wat sterker in de mond maar heel braaf kijkt ook nergens van om.
Beau is de kleine ruin tinker (mona is ook een tinker maar is wat groter en een merrie)

nikkie722

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-12 19:24

zo ziet mijn lexie er nu uit <3 het heeft lang geduurd maar hij is helemaal opgeknapt!
Afbeelding
we waren hier met ze op vakantie naar Hoenderloo