Telpeva schreef:Mloes (en misschien anderen, niet zozeer persoonlijk bedoeld), en als mensen met een hond nu hetzelfde denken 'om van het ene losloopgebied naar de andere te komen, moet ik even over een ruiterpad moet waar ik niet mag komen, maar och..' wat zou je zelf daar van denken?
Als je niet in een losloopgebied mag komen, en er daar normaal nooit paarden zijn, vind je het dan ook erg gek dat er een hond achter je aan komt? dan zijn die honden daar maaaaybe ook geen paarden gewend, dat probleem zoek je imo echt zelf op!
Dat gebeurt vaak hoor. De ruiterpaden en de hondenloslooppaden gaan hier ongeveer in elkaar over. Dus honden, wandelaars, fietser (zelf een keer een motor
) op ruiterpaden hoort tot de normaalste zaak van de wereld. Net dus als ruiters en fietsers in losloopgebieden.
Niet netjes van iedereen, maar dit gebeurt gewoon (hier iig, weinig moraalruiters, -fietsers en -wandelaars
). Ik rijd op wandelpaden en fietspaden, want fietsers en wandelaars fietsen en lopen op ruiterpaden, want ruiters rijden op wandel- en fietspaden, want fietsers en wandelaars fietsen en lopen op ruiterpaden
En vice versa.