ievie schreef:Oh gaaf zeg! Lijkt me heel bijzonder. Ikben alleen bang dat ik het niet zolang vol houd te paard.. (en ook niet goed genoeg kan rijden, haha)
Je hebt nog een half jaar om te oefenen, moet voldoende zijn......
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Loiz schreef:De week van 20-26 juli is al geboekt door 2 mensen, we kunnen dus nog met 6 bokkers gaan.
De week ervoor is ook al geboekt door 2 mensen, 2 meiden van rond de 20.
Van de week 20-26 weet ze niet hoe oud die twee mensen zijn. Week erna is helemaal vrij, maar volgens
mij kon xSanne93 dan niet? Gewoon kiezen voor 20-26 of die week ervoor?
Transfer vanaf Vielsalm moet te regelen zijn, ze zou eventueel de buurman inschakelen
ivm te weinig plekken in de eigen auto. Hier vinden we wel op oplossing voor, alsdus de eigenaresse.
Loiz schreef:Dat lukt wel inderdaad! Schat maar rond de 700 euro kosten, daar red je je reis ook wel bij.
Oke dan word het 20-26
Mensen die hebben aangegeven interesse te hebben,
- Miji
- Tanya
- Lootje1991
- ievie (t duurt nog een half jaar, dus tijd geneog om beter te wordenlaat maar weten of je interesse hebt)
Loiz schreef:Jammer Ievie! Ik ben lichamelijk ook niet 100%Zal ook niet constant crossen zijn neem ik aan.
Maar als jij je er niet goed bij voelt dan moet je t niet doen, wel jammer!
Tanya schreef:Ik denk dat ik niet meega. Ik vind het ontzettend gaaf, maar ik ga in augustus ook al naar Disney World a la 1200 euro, en ga ook nog ergens dit jaar naar New York en Boedapest.. Dus het wordt een beetje te veel, ik moet mijn geld ook nog sparen haha. Ik vind 700 euro daarbij best wel veel voor een 'ponykamp'? Ik weet dat het wel iets anders is, maar toch heb ik het idee dat het aan de vrij dure kant is.