Wie gaat er met ons mee op ruitervakantie in de Ardennen!?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-12 13:51

ievie schreef:
Oh gaaf zeg! Lijkt me heel bijzonder. Ikben alleen bang dat ik het niet zolang vol houd te paard.. (en ook niet goed genoeg kan rijden, haha)

Je hebt nog een half jaar om te oefenen, moet voldoende zijn......

xSanne93

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-12 14:37

Loiz schreef:
De week van 20-26 juli is al geboekt door 2 mensen, we kunnen dus nog met 6 bokkers gaan.
De week ervoor is ook al geboekt door 2 mensen, 2 meiden van rond de 20.
Van de week 20-26 weet ze niet hoe oud die twee mensen zijn. Week erna is helemaal vrij, maar volgens
mij kon xSanne93 dan niet? Gewoon kiezen voor 20-26 of die week ervoor?

Transfer vanaf Vielsalm moet te regelen zijn, ze zou eventueel de buurman inschakelen
ivm te weinig plekken in de eigen auto. Hier vinden we wel op oplossing voor, alsdus de eigenaresse.

Die week ervoor gaat voor mij niet, ik krijg de 14e pas vakantie...
En die week erna kom ik denk ik in de knoei met de vakantie met mn ouders...
Maar dat kan toch dan?
Maar ik denk dat ookal zijn we met 4 bokkers dan via dit forum, dat we gwn moeten boeken, anders zijn we straks met 6 bokkers en dan is er niet genoeg plek meer voor iedereen...

Okee als die transfers geregeld kunnen worden, moeten we alleen nog zorgen dat we afspreken hoe we het vervoer tot Vielsalm gaan regelen. Gaat vast wel lukken. ;)

xSanne93

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-12 14:40

Maar er zijn tegen die tijd vast wel weer treinkaartjes van de Blokker, Kruidvat of Hema dus dat vervoer binnen NL zou toch ook moeten lukken.. ;)

Loiz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-12 14:45

Dat lukt wel inderdaad! Schat maar rond de 700 euro kosten, daar red je je reis ook wel bij.

Oke dan word het 20-26 :j

Mensen die hebben aangegeven interesse te hebben,
- Miji
- Tanya
- Lootje1991
- ievie (t duurt nog een half jaar, dus tijd geneog om beter te worden ;) laat maar weten of je interesse hebt)

Sha_ron

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-12 20:21

Erg leuk idee! Ik ga zo'n toppic starten voor 'mijn leeftijdsgenoten'. Ben namelijk veel ouder dan jullie. Anders had ik graag mee gewild hoor!

ievie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-12 00:07

Loiz schreef:
Dat lukt wel inderdaad! Schat maar rond de 700 euro kosten, daar red je je reis ook wel bij.

Oke dan word het 20-26 :j

Mensen die hebben aangegeven interesse te hebben,
- Miji
- Tanya
- Lootje1991
- ievie (t duurt nog een half jaar, dus tijd geneog om beter te worden ;) laat maar weten of je interesse hebt)

Hm.. ik rij maar een uur per week en rij ook pas sinds een jaar nu. Heb vroeger wel gereden maar ben toen noodgedwongen gestopt. Heb nu een lichamelijke beperking. Op zich niet erg, maar niet altijd even handig. Dus denk dat ik het nu maar gewoon niet moet doen helaas.. Maar wel gaaff, dus veel plezier!

Loiz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-12 06:54

Jammer Ievie! Ik ben lichamelijk ook niet 100% :) Zal ook niet constant crossen zijn neem ik aan.
Maar als jij je er niet goed bij voelt dan moet je t niet doen, wel jammer!

Tanya

Re: Wie gaat er met ons mee op ruitervakantie in de Ardennen!?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-12 19:42

Ik denk dat ik niet meega. Ik vind het ontzettend gaaf, maar ik ga in augustus ook al naar Disney World a la 1200 euro, en ga ook nog ergens dit jaar naar New York en Boedapest.. Dus het wordt een beetje te veel, ik moet mijn geld ook nog sparen haha. Ik vind 700 euro daarbij best wel veel voor een 'ponykamp'? Ik weet dat het wel iets anders is, maar toch heb ik het idee dat het aan de vrij dure kant is.

ievie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-12 21:09

Loiz schreef:
Jammer Ievie! Ik ben lichamelijk ook niet 100% :) Zal ook niet constant crossen zijn neem ik aan.
Maar als jij je er niet goed bij voelt dan moet je t niet doen, wel jammer!

Op de website staat ook wel echt dat je een ervaren ruiter moet zijn en een goede conditie moet hebben. Dat geldt allebei voor mij niet.. Helaashelaas, wellicht over een tijd :)

xSanne93

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-12 22:59

Tanya schreef:
Ik denk dat ik niet meega. Ik vind het ontzettend gaaf, maar ik ga in augustus ook al naar Disney World a la 1200 euro, en ga ook nog ergens dit jaar naar New York en Boedapest.. Dus het wordt een beetje te veel, ik moet mijn geld ook nog sparen haha. Ik vind 700 euro daarbij best wel veel voor een 'ponykamp'? Ik weet dat het wel iets anders is, maar toch heb ik het idee dat het aan de vrij dure kant is.

Jammer!
En zo duur is het niet hoor, voor iets in het buitenland ben je gauw 1000 kwijt, deze prijs valt heel erg mee.
Mja, ik snap het wel, mijn ouders vinden het ook best duur..
Achja, iig plezier in Disney World enzo dan he! ;)

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-12 23:03

Kwijl stuiter grom weeeehh ;(

Hier zoek ik dus al 100 jaar naar! Maar ik heb er echt geen geld voor :n En mijn zomer is ook al min of meer volgeboekt :')

Volgend jaar beter? :')

Edit: Vielsalm! Ik heb daar vlakbij 2x een week kamp gegeven! Zal wel niet dezelfde stal zijn, die reden niet echt western.
Ik wil jullie er trouwens wel even op wijzen dat western toch wel een tikje anders is dan dressuur hoor :P weet niet hoe erg ze daarop kijken maar voor de paardjes is het ook wel prettig als je je er een beetje in hebt verdiept :j

Ayla_Auriana

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-12 23:12

Het is dat ik in die periode al een rondreis door Finland heb geboekt samen met mijn vriend, maar anders had het mij erg gaaf geleken. Misschien volgend jaar voor mij. Wel heel veel plezier allemaal.

Autumnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-12 23:26

Jeetje wat jammer dat mijn zomervakantie al geboekt is..
had echt onwijs graag meegewild!!
Baal wel een beetje nu, haha.
Als jullie volgend jaar gaan, hou ik mij graag aanbevolen!!

Joan73

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-12 09:53

Aan hen die op zien tegen het western rijden: Het valt allemaal erg mee! Koen en Margreet geven van te voren een duidelijke instructie en ik heb ervaren dat het lekker relaxed rijden is. Er wordt ook niet continue gecrossed hoor. Lekker stappen, wat jogs en af en toe een sprintje (bij voorkeur over het zgn. modderpad!). De zadels kunnen in het begin door onwennigheid een beetje hard aanvoelen, maar als er er eenmaal aan gewend bent is het heerlijk ontspannen! De paarden zijn erg goed opgevoed. Er zitten geen rotzakken bij en hebben veel plezier in het werk!

Loiz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-12 16:54

Als dit een succes is kunnen we volgend jaar natuurlijk weer gaan ;)

Dankje Joan73, dat vind ik ook :j

Hebben we nou niemand die meegaat??

N_B_N

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-12 20:11

Ja ik heb het nog niet overlegt ga dat van het weekend eens proberen :o

Rozenkransje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-12 01:00

Ik volg nog steeds! Wil ff afwachten hoe t allemaal lopen gaat. Als jullie n defenitieve datum hebben hoor ik t wel :-) wat betreft de reiskosten vind ik zo'n kortingskaart ook wel handig! Misschien is t handig eerst af te wachten wie er mee willen? Ik vind het in ieder geval super gaaf! Als de groep niet compleet komt, wat doen we dan? Neem aan dat t redelijk snel volgeboekt is allemaal?

Loiz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-12 11:17

De week in de OP is de definitieve datum dan. Dan kunnen er 6 mensen in totaal mee.

Ik denk dat het toch wel verstandig is nu wat actie te gaan ondernemen, want straks zitten ze natuurlijk vol..

amigootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-12 12:08

Hoe goed is goede conditie, heb ruim jaar niet gereden, maar dat moet op te pakken zijn....

Lijkt mee echt gaaf

Loiz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-12 13:13

Als je gewoon een goede conditie hebt zal t wel meevallen hoor, en je hebt nog half jaar he!
Ik heb zelf niet zn bijzonder goede conditie, maar ik denk wel dat ik t aankan, qua paardrijden red ik t wel.
Maar half uur hardlopen zit er bij mij niet in hoor :+

Chantaliiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-12 17:32

ik had een tijdje geleden in het vorige topic gereageerd ik zou graag nog mee willen lijkt me leuk :D .

amigootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-12 17:41

Half uur hard lopen gaat lukken, maar 5 uur op een paard zitten ? Haha, ik moet er goed over na denken. Lijkt me echt gaaf

Loiz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-12 17:45

Je gaat niet 5 uur lang draven en galopperen he ;)

Wie willen er definitief ZEKER mee? Want moet wel even duidelijkheid hebben over wie er mee gaan, niet dat iedereen volgende week weer afhaakt zeg maar.

1 - Loiz
2 - xSanne93
3 - Miji ?
4 - Chantalliiejj ?
5 - Lootje1991 ?
6 - amigootje ?

amigootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-12 17:47

Wanneer wil je het echt definitief weten ?

Chantaliiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-12 17:51

Ik ga het zo even met me ouders bespreken ik geef het vanavond of morgen middag door.