. Lossere teugel en lekker gaan! Met mn huidige paard is dat geen succes dus met hem iets rustiger, maar we zijn het wel een beetje aan t opbouwen. Nu doen we een behoorlijk harde middengalop haha. Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
. Lossere teugel en lekker gaan! Met mn huidige paard is dat geen succes dus met hem iets rustiger, maar we zijn het wel een beetje aan t opbouwen. Nu doen we een behoorlijk harde middengalop haha.
) en nu omdat het andere paard een virus heeft opgelopen waardoor we dus niet kunnen rijden
Dusja, dont be jealous
Ik galopeer overigens meestal met losse teugel, doe de meeste dingen wel met losse teugel, mevrouw wil wel eens haar hooft tussen haar benen doen en dan is het wat handiger voor mij om mijn evenwicht niet te verliezen
(foto's staan in topic in mijn OS, snap je wel wat ik bedoel
) 
Pentax schreef:Nee nooit, ben ooit bijna tegen een stel mannetjes herten opgebotst. Van 70 naar 0 km/u in een paar sec. vond ik wel wat eng hoor.
nicky_rilana schreef:maar is het dan juist niet verdtandig om je teugels kort te houden? zodat je niet gelanseerd word?
Hier een voorbeeld: http://img443.imageshack.us/img443/1679 ... ng02s8.jpg lifaya schreef:Oh AlMaraam wat klinkt dat onwijs gaaf!!!
blensink schreef:Pentax schreef:Nee nooit, ben ooit bijna tegen een stel mannetjes herten opgebotst. Van 70 naar 0 km/u in een paar sec. vond ik wel wat eng hoor.
Dat is eng ja, heb ik ook meegemaakt op een pad wat normaal open was en ineens dicht was gemaakt met 4 lijnen prikkeldraad.
Was met een andere beginnende ruiter en keek af en toe achterom, gelukkig zag ik net op twee meter afstand het prikkeldraad en konden we op tijd stoppen.
Wil niet weten hoe het afgelopen zou zijn als we er met deze snelheid doorheen geknalt waren, gelukkig is het goed afgelopen.
Tja, dan schrik je wel even......
He wat naar!!

je merkt dat de paarden daarna ook helemaal opgelucht zijn.
maar nu begint ie ook de race knop te kennen. heerlijk
zolang ze maar weer stoppen