wie wil er met ons mee op paardrijvakantie??

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

camargue

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-12 10:07

Ik denk erover om zelf een ruitervakantie te organiseren. Dit zou dan zijn in Frankrijk, zo'n 800 km rijden vanaf Utrecht.
Er wordt gereden op streekpaardjes.
Er kunnen max 8 mensen mee, elke dag gelegenheid tot prachtige ritten in de natuur.
Prijs komt dan ongeveer op 500 voor een week, inclusief de hele week paardrijden en ontbijt/(eenvoudig) diner. Wel op basis van eigen vervoer.
Periode mei/juni of augustus/september.
Huis is voorzien van WIFI, open haard, TV en DVD speler, ook is het mogelijk om een paardencoachingssessie te ondergaan.

Heb je interesse stuur me dan even een berichtje. Bij voldoende animo ga ik het regelen.

camargue

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-12 14:50

Mei 2013 organiseer ik met een collega een paardencoach en paardrijvakantie in Frankrijk. In de Auverne.
We gaan een week, er kunnen nog 6 personen mee. De totaalprijs is ongeveer 600.
Daarbij inbegrepen zijn:
- Huur van het huis, volledig ingericht met alle comfort,
- ontbijt, en diner (eventueel lunch), incl een etentje bij een table d'hotes
- 3 paardencoachsessies, als je wil weten hoe dat precies werkt kijk dan even op www.horsebuddy.nl
( waarvan waarschijnlijk 2 groepssessies en een individuele sessie)
- ook is er de mogelijkheid om hulp te krijgen in grondwerk, heb je dit altijd al eens willen doen en wil je daar graag hulp bij is dit je kans.
- gebruik van paarden voor buitenritten, de omgeving leent zich daar voor prachtige buitenritten en er zijn 6 verschillende routes.
En natuurlijk veel gezelligheid, lekker wijntje, kaasje, gezellig bij de openhaard s avonds.

Er is mogelijkheid om lekker te wandelen of een stad te bezoeken op eigen gelegenheid.
Vereiste voor het buitenrijden is wel dat je over voldoende rijervaring beschikt.

Niet inbegrepen is het vervoer naar de locatie, afstand is ongeveer 800 km

Lijkt het je leuk en gezellig, laat me dit dan weten!