Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Jankeke schreef:De L. en D. Duinen zijn heerlijk om in te rijden. Mijn paard staat er gestald en ik rijd er regelmatig. Zorg wel voor een goede kaart want het bos is zeer uitgestrekt. Zorg ook voor voldoende water voor onderweg want in de duingedeeltes kan het erg warm zijn. Je hebt ook een boslabel nodig en kost 1 euro per dag of 10 euro voor het hele jaar. Dit is een vergunning om daar te mogen rijden. Ze zijn verkrijgbaar bij verschillende bosrestaurants zoals "De Rustende Jager" waar jullie vlak bij zitten. Oja......ook belangrijk....in juli zijn er nog al wat blinde dazen. Een uitrijvliegendeken en antidazenspul is geen overbodige luxe.
Veel plezier in dit geweldige rijgebied!!!!
Waratje schreef:amber2202 schreef:super idee van je van de deken of dazenspul !!
Bedankt voor de tip !
Dat is echt wel EN en niet OF. Je wil echt wel rijden met een vliegendeken en die nog inspuiten met dazenspul![]()
Brabant is niet lief in de zomer
amber2202 schreef:Dat is echt wel EN en niet OF. Je wil echt wel rijden met een vliegendeken en die nog inspuiten met dazenspul![]()
Brabant is niet lief in de zomer

paarden dag en nacht op het land 
(zal zeker niet onze laatste vakantie zijn met de paardjes 

hihi hebben we hier niet zo

heb het zelf niet onthouden omdat wij er niks te zoeken hadden...
mocht ik het toch nog tegenkomen dan ga ik het je laten weten !