Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
xx_Kelly_xx schreef:Op de site staan beide ritten van 15 en 25 kilometer.
Edit:
Je kunt kiezen uit een rit van ongeveer 15 of circa 25 kilometer.
** Wil je bij aanmelding laten weten voor welke afstand je kiest?
xx_Kelly_xx schreef:O op die manier, dat weet ik dan ook niet.. ik heb me wel aangemeld met Silence voor de 15, dus ik zie het dan wel.
xx_Kelly_xx schreef:Ik zie het inderdaad, het kan deze route zijn, soms maken ze ook nieuwe routes door het bos, het is het eerste jaar en de eerste keer dat ik ga meedoen aan zulke ritten dus weet het ook niet precies, maar als het wel dezelfde route is, dan zal het hem wel zijn denk ik, en ach, 4 km minder, is ook prima.

xx_Kelly_xx schreef:Ik zou van de zomer ook wel 4 á 5 dagen met Wieb weg willen en lekker het bos/strand opzoeken, alleen weet niet of dat erin zit dit jaar, ken verder nog niemand die dat ook van plan is of ze willen wel mee maar hebben geen trailer.
_xManadisx_ schreef:weekje strand wil ik ook nog heel graag een keertje doen met mijn pony! bos zit aan de overkant van de weg, letterlijk!
janneke584 schreef:Ik ga het laatste weekend in april naar het strand. Van vrijdag t/m zondag in Burgh Haamstede. Als er iemand zin heeft om mee te gaan, wees welkom. Normaal ga ik altijd alleen, omdat ik niemand kan vinden die mee wil. Die zaterdag is er ook een enjoy to ride rit in Burgh Haamstede waar ik aan mee wil rijden.
Ik denk dat wij (waarschijnlijk rijdt een vriendin mee op mijn andere paard) wel voor de 25km kiezen. 
Ik heb toen 25 km gereden en die route had een extra lusje over de hei, duidelijk aangegeven met een bordje. Er reden toen niet zoveel de 25km, maar een klein groepje. Super rit, paard vond het prachtig en bijna het hele stuk in mijn uppie gereden, dus lekker rustig