Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
bethje31 schreef:Dirkjee10
Ik zag ook die negatieve ervaring online, maar ik zou me er niet te druk over maken.
Duidelijk een gevalletje van niet genoeg rijervaring of de verkeerde rijervaring.
Er zitten best wel pittige dieren bij natuurlijk maar ook hele brave. Je moet vantevoren goed opgeven wat voor paard te wil. Als je een beetje een nerveus typje bent dan moet je gewoon een rustig paard vragen bijvoorbeeld. Ze hebben eigenlijk geen dooie dienders dus zelfs de "rustige" paarden lopen lekker door. Heb ook wel eens een "rustig" paard gehad en na een week kun je daarmee echt lezen en schrijven.
Ik had de laatste keer een hele pittige en het duurde een dag voordat ik de knopjes had gevonden maar toen was het ook alles wat je van een PRE mag verwachten. Echt een gevoelig maar heel erg eerlijk paard met de lekkerste galop die je je kunt voorstellen.
, en ook wel Scandinaviers. Weinig Britten of Spanjaarden maar dat was misschien toeval.
klinkt gezzelig
Damelza schreef:Retourvlucht van A'dam naar Barcelona +/200,- (Transavia).wat ziet dat er onwijs gaaf uit zeg, kan alleen zo snel niet de kosten vinden. Aan hoeveel moet ik ongeveer denken als je het vliegen meerekent?
Als je op een trektocht klikt voor meer info zie jeboven in ergens prijzen/data staan. Als je daarop klikt zie je de vertrekdata met de prijs (excl. de vlucht)..