Werkvakantie in het buitenland.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Liez94

Re: Werkvakantie in het buitenland.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 20:06

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 20:18

dat is 7 dagen per week , ongeveer 12 uren per dag := was niks voor mij in elk geval

Liez94

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 21:20

Oei ja, ik hoop dat je igg iets vind waar je je goed bijvoelt! Dat is natuurlijk wel belangrijk:)

Daphx93

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 20:39

Weet iemand nog heel toevallig nog stallen?

ElCid

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 21:42

XmissdaphX schreef:
Weet iemand nog heel toevallig nog stallen?

Ja, in Kansas, Amerika.

Daphx93

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 22:43

Zou mij heel erg leuk lijken!
Maar het is maar voor 4-5 weken.. En een ticket naar Amerika kan ik helaas niet betalen omdat ik volgend jaar 4 maanden naar Canada ga...

Bailusha

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-12 11:36

Even meelezen. Ik en een vriendin waren van plan deze zomer naar Amerika of Canada te vertrekken om daar op een ranch te werken maar gezien haar rijkunsten niet helemaal dat zijn waren we misschien aan het denken om eerst dichterbij een maandje te gaan waar we al werkend kans krijgen om wat aan haar rijden te werken voordat we vertrekken naar verdere oorden. Op die manier krijgt ze in Amerika of Canada ook meer kansen om echt te rijden volgens mij (bijvoorbeeld op trailrides enzo)

Gamova

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-12 16:18

Ik heb besloten dat ik het echt ga doen, hoewel ik er wel tegenop zie om mijn vriendje zo'n tijd niet te zien (we zijn de afgelopen 3 jaar zo goed als dagelijks bij elkaar geweest xD)
Op dit moment ben ik ook op zoek naar iemand met ongeveer hetzelfde plan, met wie ik misschien samen zou kunnen gaan. Natuurlijk moet het wel (enigszins) klikken maar het is altijd fijn om iemand mee te hebben waar je mee kunt kletsen en waarmee je dingen samen mee maakt :)
Ik ben nu vooral op zoek naar mensen die mij hun ervaringen kunnen vertellen!

Lillian__

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-12 16:22

Ik ben ook nog steeds op zoek, ben sinds gister door omstandigheden mn lease paard kwijt, dus wil nu des te meer op een werk vakantie, het liefst met iemand samen

Gamova

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-12 16:52

Inmiddels zijn mijn plannen gewijzigd, aangezien ik geen 3 maanden de tijd heb tussen mijn diploma uitreiking en begin van mijn opleiding heb én omdat ik nog steeds geen reisgenootje heb gevonden heb ik besloten om het dichter bij huis te zoeken en voor een periode van zo'n 6 weken.
Ik heb al een beetje rondgekeken en zoek een land waar men engels praat (ik spreek ook wel wat duits maar geen frans :))
Zweden leek me enorm gaaf, daar ben ik nu voor aan het kijken.
Frankrijk valt af want ik praat écht géén frans. Ook spanje/portugal/italië is het niet.
Mijn pijlen richten zich dus momenteel op;
Scandinavië & Groot Brittannië *\o/*

JumpingWolf

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-12 20:09

Je kan ook eens kijken op http://www.workaway.info/ Dat is een site waar je 'vrijwilligerswerk' kan doen tegen kost en inwoning, en er staan een paar hele leuke dingen op met paarden! Je moet wel een klein beetje betalen om te kunnen reageren op de advertenties, maar dat is het denk ik wel waard.

Hier een paar die mij heel leuk lijken:
http://www.workaway.info/18376184344b-en.html
http://www.workaway.info/125954781265-en.html
http://www.workaway.info/8886622334c9-en.html

En deze is in costa rica: http://www.workaway.info/7212684934e2-en.html
En er zijn ook heel veel dingen in europa, gewoon het continent aanklikken :)
Ik hoop dat je wat leuks vindt!

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-12 11:02

Ik ga 6 maanden naar Noorwegen met activity international. Ik vertrek 15 april

TE5

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 01:40

JumpingWolf schreef:
Je kan ook eens kijken op http://www.workaway.info/ Dat is een site waar je 'vrijwilligerswerk' kan doen tegen kost en inwoning, en er staan een paar hele leuke dingen op met paarden! Je moet wel een klein beetje betalen om te kunnen reageren op de advertenties, maar dat is het denk ik wel waard.

Wat een geweldige site! Ben helemaal de tijd vergeten, terwijl ik 'm door aan het lezen was... :o Ik zie zo veel plekken die mij wel wat lijken :j

Mijn plannen zijn inmiddels helaas ook wat gewijzigd. Door ziekte gaat 't me niet lukken dit jaar te slagen en zit een tussenjaar er dus niet in, maar de zomer heb ik nog wel helemaal open liggen... Dus nu maar even wat korter weg :+

Catmax

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-12 21:36

JumpingWolf schreef:

Ik ben toevallig net terug na 6,5 week Costa Rica en ik heb daar echt een geweldige tijd gehad. Dus mocht je iets over deze ranch willen weten dan staat mijn pb-box natuurlijk altijd open!!

Liez94

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 15:05

En? Ik ben benieuwd na de mensen die naar de sundance ranch gemaild hebben of ze nou ook daad werkelijk van de zomer er heen zijn geweest of gaan.

Gamova

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-13 16:34

Ik heb contact gehad met de Sundace ranch maar ze hadden toen iemand die langer kon dan ik en dat paste beter in het tijdschema.
Ik was welkom om een andere keer te komen maar dat paste niet in mijn planning met mijn opleiding.
Ik ben uiteindelijk deze zomer in Nederland gebleven en heb hier gewerkt voor mijn spaarpotje.

Geen idee of ik nog eens zou mailen, ik heb toch wel gehoord dat je er veel klusjes moet doen en dat het niet altijd even leuk is. Ook zou je niet zo veel op een paard terecht komen omdat ze zelf de ritten begeleiden maar aangezien ik dit niet zelf heb meegemaakt maar via via heb gehoord durf ik niet te zeggen of dit zo is...