@deflin: zou het niet kunnen dat diegene dat juist aan hebben gegeven? Anders is het wel sneu ja... Heb wel tegen klara gezegd dat ik eventueel ook wel met iemand anders wil mocht er iemand onverwacht alleen komen te staan
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
) paden liggen er netjes bij (wel veel bladeren).
:
ik hoop dat jullie het ook leuk hebben gehad?
Ik reed bijna achteraan naast die jongen op de kleinste pony.. Kon helaas niet na afloop nog even blijven om te kletsen. Omdat ik ook nog een aardig eindje met de auto terug moest rijden in de mist ben ik na het afzadelen en droogwrijven van Fury gelijk vertrokken.
de route was inderdaad erg duidelijk, gelijk een compliment voor jullie dus!
We hadden inderdaad super weer! Ik ben blij dat we niet zulke dichte mist hadden als in de rest van nederland. Het eten smaakte mij ook goed 
)
en die achtelijke fjord van mij vond 't ook wel lekker
was er nog lang niet zat van en het weer zat ook super mee!
Ik ben niet op Knollegruun geweest, maar wel er langs gereden en het stond er bomvol met auto's! Wat een prachtige dag hebben jullie dan gehad! Mijn paard staat daar ook in de buurt!
deflin schreef:Ik denk ga ff de foto's van mijzelf van de site af jatten, hmm helaas pindakaas, dat ging even niet door. Moeten we ze weer kopen, nou dat dacht ik niet.
een groepsfoto, en 3 waar ik alleen met fjordlief opsta