), maar niet vaak en ik ben toch wel sneller, mocht het nodig zijn. Ik neem wel altijd m'n mobiel mee, maar dat is meer met de gedachte: mocht ik er vanaf lazeren. Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
), maar niet vaak en ik ben toch wel sneller, mocht het nodig zijn. Ik neem wel altijd m'n mobiel mee, maar dat is meer met de gedachte: mocht ik er vanaf lazeren. Faily schreef:Bedankt voor alle reacties.
Amsterdam is idd heel wat anders dan een bos waar je alleen bentmaar dat gaf je zelf ook al aan.
Pelryo, dat lijkt me idd behoorlijk eng zo'n man!
Vroeg me af of er veel mensen waren die alleen naar het bos gingen, mijn antwoord is dus, ja!
Zijn er nog meer mensen met goeie tips? Jammer dat pepperspray verboden is, haha

Weet niet wat die man deed daar, maar het voelde gewoon niet prettig. 
Gentlegiant schreef:Soms leen in de tinker van van mijn moeder die ik tevens zelf vroeger ook gestart heb dus ken het paard goed en dan ga ik ook gerust alleen
Zonder zweep enz op youtube staan filmpjes hoe je je moet weren als er werkelijk iets gebeurt
Gelukkig is de tinker redelijk breed en kan nog al hard galloperen en hoog steigeren (aangeleerd door mn zusje) nee ik ben niet bang in het bos kom er enkel met mijn paard
_Sofie schreef:Met mijn vorige verzorgpony reed ik veel buiten. Ik reed dan nooit helemaal alleen, maar wel stukken. In het bos was ruiterpad en fietspad. M'n moeder ging op de fiets en ik op de pony. Kwam haar dan elke tien minuten ongeveer tegen (als het ruiterpad en het fietspad elkaar kruisten). Zo kon ik lekker op m'n eigen tempo rijden, maar m'n moeder had ook de zekerheid dat alles goed ging
Heb wel 1 keertje gehad dat ik aan het rijden was op een weilandje wat ik als bak gebruikte (had geen bak, weilandje lag op 5 minuten afstand), ik was toen alleen en toen kwam er een man in een vrachtwagen, die zette dat ding neer en ging kijken hoe ik aan het rijden was. Dat vond ik niet echt prettig, ben toen maar heel relaxed weg gegaan, maar zodra ik uit zicht was wel gaan dravenWeet niet wat die man deed daar, maar het voelde gewoon niet prettig.
Het gaat om de mensen die het lijk veroorzaakt hebben, en daar dus rond lopen!
Denk namelijk niet dat me hond dat zomaar toe laat
Dus ik heb eigenlijk altijd wel een veilig gevoel met mijn hond bij me!
Ook al is hij wel ontzettend waaks in huis en s'avonds buiten. Faily schreef:Het gaat niet om het lijk!Het gaat om de mensen die het lijk veroorzaakt hebben, en daar dus rond lopen!
Niet om iemand bang te maken, maaaaaaar om de tips, ideeen aan elkaar door te geven.
Zoals ik al eerder aan gaf, een aantal jaren geleden was de dochter van iemand die bij mijn vader werkt vermist. Later bleek dat zij van haar paard getrokken was, verkracht en vermoord.
Dan gaat het er niet om of je wel of niet bang bent, maar om de dingen waar je over denkt door de dingen die je mee maakt...
Dus aan reacties van, dan moet je in huis blijven zitten en de deur op slot doen?? Kunnen de ouders van zo'n meisje natuurlijk niets mee. Of de familie en vrienden die je zelf achterlaat als er iets gebeurd.
Het is geen domme actie om eens over consequenties naar te denken van de handelingen die je doet. Ee verdiepen in tips die je krijgt van andere mensen, of filmpje van youtube te bekijken. Ik zeg niet dat je over alles moet moet nadenken want als je gaat winkelen of wandelen met je hond kan er ook iets gebeuren. Maar alleen met je paard in een afgelegen groot bos is heel wat anders dan met je hond in een bos of park te wandelen waar je vaker mensen tegenkomt.

. Laura82 schreef:Tsja, ga je ook niet naar amsterdam? Daar wordt ook wel regelmatig een lijk gevonden.
Ok, ok, kromme vergelijking misschien, maar de kans dat zoiets gebeurt is heel klein. Ik ga dan ook rustig alleen het bos in etc. Ik probeer echter wel mn gezonde verstand erbij te houden, zo ga ik 's nachts niet in mn uppie door een verlaten bos ofzo.