Wat een kunstige foto's van je rijkunst huertecilla! Schitterend met die wolken en dat sepia licht.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
mika11 schreef:Maar met alleen een neckrope, langs een drukke weg, waar vrachtwagens je dichtbij
Elanor schreef:Wat een kunstige foto's van je rijkunst huertecilla! Schitterend met die wolken en dat sepia licht.
Citaat:Ik heb de stoute schoenen aangetrokken en verf gehaald. Morgen komt 'mijn' paardenmeisje, dus wij gaan samen ook kunstzinnig aan de slag.
Citaat:En tot slot nog de gewone frontriem van mijn sidepull vervangen door een mooie franjefrontriem om het helemaal af te maken.
Huertecilla schreef:.
Dat laatste is in kleine dingen geweldig leuk win-win-win.
Door in onoverzichtelijke verkeerssituaties voorrang te géven, voorkom je problemen, creëer je een veilig gevoel voor je paard én boek je met een brede zwaai van je hoed bonuspunten bij je omgeving![]()
Dat is gewoon léuk.
Let wel; niet je vermeende ´rechten´ opeisen is
Atalanta schreef:mooi zeg elanor, die beschilderingen en die veer! ga ik ooit ook nog eens doen...
Elanor schreef:Wat een gave pijlenkoker! Wellicht een beetje offtopic, maar wat voor een boog heb je erbij?
Elanor schreef:Dank! Koop in plaats van 'ooit' morgen wat potjes vingerverf bij de speelgoedwinkel, en ga overmorgen in stijl op pad!
Atalanta schreef:Nou ja ik vind het zelf niet zo leuk om dat te doen als verder toch niemand het ziet.
Huertecilla schreef:Overigens heet die ´prins op het witte paard´ hier ´pricipe azul´= blauwe prins en dat wijst dan weer naar het ´blauw bloed´ in het NL.
Citaat:Ben helemaaltrouwens.
Nét van de chirurg gehoord mbt mijn paardrijden:´gewoon pijnstillers slikken en gááán´ (in het spaans uiteraard)
Elanor schreef:Huertecilla schreef:Overigens heet die ´prins op het witte paard´ hier ´pricipe azul´= blauwe prins en dat wijst dan weer naar het ´blauw bloed´ in het NL.
Dit soort dingen vind ik altijd zo grappig om te weten, onthoud dat ook altijd.
Citaat:Citaat:Ben helemaaltrouwens.
Nét van de chirurg gehoord mbt mijn paardrijden:´gewoon pijnstillers slikken en gááán´ (in het spaans uiteraard)
Iets naars gebeurd? Wel fijn dat je weer op pad mag!
Citaat:Wij hadden een paar dagen geleden onze buurt-bbq. De paarden stondente kijken naar het gigantische kampvuur in de paardenbak, maar bleven er met z'n allen toch erg rustig onder. Gelukkig werden ze (onder toezicht) verwend met allehande liflafjes in de vorm van handjes gras en hooi door de kinderen.
Citaat:Maar... te midden van al die zooi heeft iemand er wel aan gedacht om een mierenhoop met paaltjes en rood-wit lint af te zetten. Ik kon me de werkzaamheden dus direct zó voorstellen dat die werkzaamheden nog best lastig waren: "Henk! Henk! Stop!! Achteruit!! Pas toch op met die buldozer man! Je rijdt daar bijna over die mier heen!!" Vind ik dan toch weer sympathiek.