duinrit/strandrit manege Grol

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

clhufl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-11 09:03

ik heb ook besloten om niet naar die manege te gaan
ik heb ook al een ander topic geopend voor manege het knape paard (hippisch centrum ouddorp) maar daar krijg ik niet echt reacties op.

hier nog even een link naar dat topic:
[BRT] manege knape paard

x_Maybe_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-11 16:48

ik heb juist hele goede ervaringen met Manege Grol.
Ik ben 2x op het strand geweest.
De eerste keer reed ik op Macho een wat slomer paard.
Tijdens de rit kwamen ze ook steeds bij me rijden omdat ze het erg vervelend vonden dat ik op een sloom paard moest terwijl de rest veel sneller was.
Ik vond dat echt heel aardig.
Zelf had ik er geen problemen mee en heb erg van de rit genoten.
Ik vond het echt super!
Een aanrader.
Ik ben 2 maanden geleden geweest, toen stonden er ook veel klachten op enzo,
maar dat was allemaal van mensen die er een jaar geleden waren geweest.

KarlijnS

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-11 22:33

ehm ik heb er veel over gehoord, een paar hele positieve ervaringen maar ook negatieve
misschien kan je even langs komen om te kijken hoe het daar gaat, of verder kijken

Domootjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-11 15:01

Britt_Sisi schreef:
als je gewoon kan galoperen kan je ook rengalop hoor is gewoon net een stukje harder..
persoonlijk zou ik niet naar grol gaan, toen ik er was voor de strandrit reden we 2 uur door dorpjes en waren we een kwartiertje op het strand en toen weer terug..
geen idee hoe het met de duinrit zit..

hoe kan je nou door dorpjes rijden? en dan 2 uur? bestaat niet en 15 min op t strand ook niet hoor
ja als je heb lopen raggen

Zeeuwsemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-11 16:05

Ik weet niet hoe groot je zusje is maar ze hebben daar een paard, Olaf, en die zal nooit een pas verkeerd zetten. Een enorme lieverd is het :)
Het is een Gelders paard van ik denk rond de 1.70m maar dat weet ik niet zeker. Hij is in ieder geval wel heel braaf, hij was altijd mijn vaste buitenritten maatje ^^

clhufl

Re: duinrit/strandrit manege Grol

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-11 07:51

we hebben er uiteindelijk toch voor gekozen om naar hippisch centrum ouddorp te gaan, omdat ik een filmpje heb gezien waar de paarde naar het land rennen en op dat filmpje zag ik dat een groot deel van de paarden druk plekken hebben van het zadel op hun rug en schoft