Tunesië deel 2.2. Zandkastelen en sprookjesprinsen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

bedouin

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-11 14:43

Ja dat is correct, wij hebben met een aantal foto's onze medewerking gegeven in een bijdrage aan het Festival van Douz in het December Hoofdstuk en in ruil daarvoor 15 exemplaren gekregen om weer uit te delen. '365 dagen onderweg' van Floortje Dessing is nu zelfs bekroond met Het lintje van de Boekverkoper en genomineerd voor de Gouden Tulp 2011.

Afbeelding

MaNdiii

Re: Tunesië deel 2.2. Zandkastelen en sprookjesprinsen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-11 13:13

Zo gaaf dit. Haha ga in de vakantie extra sparen en als het van huis mag zou ik misschien in oktober willen komen. Komen de meeste ruiters trouwens alleen of zij ze vaak met vrienden. Want ik kan me zo 1,2,3 niet bedenken wie ik mee kan vragen haha

bedouin

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-11 09:15

Ha MaNdiii, Leuk dat je er weer bij bent, vorig jaar in November heb je ook gereageerd als ik het juist heb.
Het zou leuk zijn als je aankomende Oktober zou kunnen aansluiten. *\o/*
En jazeker de meeste ruiters komen individueel, zoals Maaike de TS ook. Je sluit gewoon aan bij de groep en de meesten die jou zijn voorgegaan houden ook na de trektocht contact. Wat zeggen je ouders er allemaal van?

maaikemuis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-11 16:18

Gezellig als je besluit mee te gaan. Maak je je geen zorgen, ik reis ook alleen. Is geen probleem, je ontmoet snel genoeg gezellige mensen. Groot voordeel ze hebben dezelfde hobby ;).

maaikemuis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-11 10:13

Het is officieel! De trekking vertrek officieel 1 oktober *\o/* *\o/* . Ik heb mijn vlucht reeds geboekt en vlieg van Brussel op Enfidha. Wie gaat er nog meer mee?

Scubadoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 14:04

Ik ben ook met Wenda aan het mailen over een weekje in oktober. Heb al een jaar contact met haar omdat het me zo gaaf lijkt om een keer mee te gaan, maar het lukte financieel steeds niet. Ik kreeg zojuist bericht dat mijn paardentrailer verkocht is, dus ik kan nu serieuze plannen gaan maken.

manic

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 16:41

Ik meld me ook maar weer eens na de grote teleurstelling eerder dit jaar, maar nu alles weer een beetje rustig is en mijn eigen agenda voor Oktober ook eindelijk weer eens leeg is begint het toch allemaal weer een beetje te kriebelen.

Ik ben geinteresseerd in de toch van 1-8 Oktober. Enige nadeel is dat de Transavia vluchten een beetje rottijden hebben... Op de heenweg niet zo een probleem, maar de terugvlucht vertrekt op 8 Oktober al om 7:40 vanuit Enfidha. Is dat haalbaar?

Scubadoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 16:43

Ik kom waarschijnlijk ook uit op die eerste week van oktober en ik kreeg van Wenda een vlucht vanaf Brussel door.

manic

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 16:53

Die had ik ook al gevonden inderdaad, Thomas Cook toch? Veel schappelijkere tijden, maar ik woon praktisch naast Schiphol, dus ik vind Brussel dan een beetje teveel gedoe. Ik moet dan naar Schiphol om de trein naar Brussel te pakken :D

Scubadoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 16:58

Ik kom ook langs Amsterdam als ik naar Brussel ga :) Scheelt alleen wel behoorlijk in prijzen.

manic

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 16:59

Ga je met de Thalys?

maaikemuis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-11 17:00

Ik vlieg met JetAir vanaf Brussel op Enfidha. Ik geloof dat mijn vlucht de eerste om een uur of 6 in de middag vertrekt.

maaikemuis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-11 17:01

Ik ga met de trein naar Rotterdam, overnacht bij mijn broertje en ga de volgende dag op mijn gemakje richting Brussel.

Scubadoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 17:14

Dan zou ik het zelfde vliegtuig als jou hebben Maaike :-)

maaikemuis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-11 17:46

Gezellig!!!! Bring on the milk and cookies!

Scubadoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 18:03

Haha. Ik moet nog een paar dingen kortsluiten. Misschien dat ik morgenavond kan boeken. :-)

bedouin

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 20:22

*\o/* Ziet er goed uit dames die plannen! *\o/*
Als jullie nu allemaal dezelfde vlucht kunnen boeken van jetairfly.com van Brussel naar Enfidha (Monastir) dan komt ons dat reuze handig uit, eveneens weer voor de terugweg.
jetairfly is niet via thomascook.be te boeken.
Houd er wel rekening mee dat via NL vliegen er kofferbelasting gerekend word, nieuwe regelgeving, tickets worden daardoor n beetje duur!
Als jullie samen ri. vliegveld Brussel kunnen zou dat heel leuk zijn, valt dat te regelen?
Maaike gaat met de trein, Scubadoo met de auto.

Scubadoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 22:01

Misschien kunnen we dan ook wel carpoolen. Ik zag dat je bij Holliday In Brussel airport een kamer kan boeken voor 2 personen (dan moet 3 ook te regelen zijn) voor 95 euro en dan mag je 15 nachten gratis parkeren. Voor de terugweg zou een overnachting wel handig zijn omdat we dan laat aankomen. Kunnen we de volgende dag op het gemakje terug. Mijn auto rijdt op LPG dus als we de brandstofkosten delen komt er niet zo heel veel bij. Ideetje?

manic

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 22:34

Dat is geen gek idee... Ik ben nog niet om hoor, maar dat maakt het wel aantrekkelijker.

Wat bagage enzo betreft, dat is wel waar, maar als ik de treinreis er extra bij moet boeken dan ben ik net zo veel kwijt als dat ik gewoon vanaf Schiphol boek en dat is voor mij echt een kwartier met de bus. Dus vandaar dat ik altijd liever via Schiphol vlieg.

Het lijkt me alleen voor jou enorm omrijden Scuba? Holiday Inn kun je inderdaad vast wel een extra bed bij laten zetten...mischien kost het dan iets meer, maar soit.

Scubadoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 22:46

Van mijn woonplaats (nw Friesland) naar Brussel is 337 km.

Als ik in de routeplanner tussenstops invoer in Hoorn en Amsterdam kom ik op 354 km, dus zover is het niet om.

Als het met 3 personen niet extra kost in het hotel dan kom ik ongeveer op 160 euro totaal uit. Gedeeld door 2 is dat 80, gedeeld door 3 is dat 53. Dan wordt je thuis gehaald en gebracht + een overnachting in het hotel zodat je niet midden in de nacht nog een eind moet reizen.

manic

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 22:49

Treinkaartje alleen kwam al op over de 70 euro, dus dit is inderdaad een stuk handiger. Ik weet alleen niet of maayke haar plannen al helemaal vast staan?

Ik moet ook echt nog even nadenken hoe en wat hoor, het is nog een beetje pril :D

maaikemuis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-11 23:08

Ik hou het voorlopig nog eventjes op de trein en overnachting in Rotterdam. Moet even gaan kijken wat het handigste is. Met bro kan ik voorlopig even niet overleggen, hij zit in verweggistan.

Scubadoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-11 07:42

Ik wil eventueel ook wel met de trein, maar zit een beetje met de terugreis. Ik ga midden in de nacht niet meer in Friesland belanden ben ik bang.

Scubadoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-11 08:14

Welke vlucht had jij vanaf Schiphol gezien dan Manic? Ik zie bij Transavia alleen vluchten op de dinsdag.

manic

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-11 08:57

Naar Enfidha vliegen ze op zaterdag, alleen staat Enfidha als Monastir in hun lijst, dus het is een beetje lastig zoeken.

Ik ben er alleen net achter gekomen dat ik geen oppas voor mijn hondje heb 1-3 Oktober, dus de eerste week van Oktober houdt voor mij een beetje op, helaas.