wildrooster, wat is de oplossing?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Fred_Kroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-11 10:56

Als we met de hele rijvereninging en menners gingen rijden moesten we ook langs wildroosters (die waren voor de boer zodat de koeien niet over het hele natuurgebied gingen zwerven als hij ze binnen moest halen) en legden ze er tapijt overheen. Rubber matten deden ze later ook. Ging prima!

apple01

Re: wildrooster, wat is de oplossing?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-11 08:32

BEdankt voor alle reacties....Ziet het erg negatief in....:(

Janine_L

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 08:51

Waarom?
Zijn ze niet meer bereid om aanspanningen toe te laten?
Of komt er geen hek naast?
Wat is er gebeurt?

XxDiandraxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 09:24

hier in de buurt hebben we stroommatten. dit is ongeveer hetzelfde als de veeroosters maar dan gewoon matten waar stroom op gezet word. als je hier met je hond of paard of op bloten boeten overheen wil kan je op een knopje drukken en word de stroom voor 2 minuten uitgeschakeld. perfecte oplossing vind ik.

Janine_L

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 09:29

XxDiandraxX schreef:
hier in de buurt hebben we stroommatten. dit is ongeveer hetzelfde als de veeroosters maar dan gewoon matten waar stroom op gezet word. als je hier met je hond of paard of op bloten boeten overheen wil kan je op een knopje drukken en word de stroom voor 2 minuten uitgeschakeld. perfecte oplossing vind ik.

Whaa dat lijkt me doodeng zeg.
Stopt je paard even. (noem een reden.......... iets engs in de verte, moet plassen, besluit deze keer stil te staan om te mesten) en dan gaat het stroom er al weer op als je er nog niet over bent.
Brr voor het eerst dat ik deze oplossing hoor.
Is er wel eens narigheid mee gebeurt of gaat het altijd goed?

XxDiandraxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 09:30

ze liggen er al ruim 10jaar nog nooit geen problemen geweest, vergis je niet 2 minuten is dan lang hoor om 5meter te overbruggen..

Janine_L

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 09:43

Dan is bewezen dat het goed werkt ;) als er nog nooit wat gebeurt is.
Het lijkt me gewoon zón eng idee, maar dat is dan omdat ik er geen ervaring mee heb.
Nou moet ik zeggen dat ik stroom ook heel eng vind, ik durf schrikdraad eigenlijk nog steeds niet aan te raken als ik zeker weet dat het stroom er af gehaald is.
(zit dus tussen de oren) :Y)