Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Staat een paar posts terug. 
. Ik heb nog geen strandrit bij Noot gedaan. Maar volgens mij zijn ze erg leuk
. Zelf willen we ook met het topic waar ik in zit een strandrit maken daar
. xmarlies96 schreef:Oh okee, ik weet niet of ik het dan nog lees want ik ga vandaag naar de camping anders bel ik zelf even.
dus dat was even worstelen maar voor de rest was het heel erg fijn!Cheetahfan schreef:Ik ga binnenkort ook in Noord holland een strandrit maken, dus ik lees even mee!
Weten iemand of ze bij Noot ook een lekkere rengalop doen op het strand?
xmarlies96 schreef:Ik ben nu in noord holland en ben vandaag naar Manege Noot geweest maar ik heb slechte ervaringen met de manege. Ze deden erg onvriendelijk en we moesten vandaag proefrijden voordat we een strandrit mochten maken maar ze had niet gezegd dat we voor het proefrijden moesten betalen en toen we eindelijk hadden proefgereden moesten we nog even 25 euro betalen. De pony's vond ik er ook erg slecht uitzien. Ze stonden met 2 paarden in een stal & sommigen lagen op de grond alsof ze koliek hadden. Dus Manege Noot is geen aanrader.
Alleen ik wil wel een strandrit maken bij manege van poelenburgh maar gisteren zijn er 2 grote duinbranden geweest en de brand is nog steeds niet geblust dus ik vraag me af of we wel een strandrit kunnen maken want er is veel afgesloten. Ze zijn nog steeds aan het blussen nu.