Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Miracle_ schreef:Jessicajoann schreef:Nederland word steeds asocialer
Feit.
A-men!![]()
Ik reed laatst in het bos, waar opeens een wielrenner uit het niets tevoorschijn kwam. Paard schrok ervan. Dus ik vroeg vriendelijk "Goh, zou u misschien de volgende keer een seintje kunnen geven?"
Waarop die aso antwoord "Moet je maar in de berm rijden met die koe van je!"
PARDON! Ik reed op een freaking RUITERpad.Ik heb hem dringend verzocht zijn mond te houden, omdat mijn koe op commando bijt.
![]()
Waarop hij toch wel wat haast kreeg met zijn fietsje....
) nu hebben de mountainbikers een hele route aangelegd, wij reden daar eerst ook overheen met de paarden omdat we niet wisten dat het een mtb route was. nu hangen er overal a4tje 'mtb baan, niet betreden met paarden en pony's'
het waren zulke leuke 'ruiterpaden'

Chann_ schreef:vooral bij die hele groepen word mijn pony harstikke vervelend ( ze wil erachteraan) nu hebben de mountainbikers een hele route aangelegd, wij reden daar eerst ook overheen met de paarden omdat we niet wisten dat het een mtb route was. nu hangen er overal a4tje 'mtb baan, niet betreden met paarden en pony's'
![]()
ik schrik zelf ook van die mountainbikers/wielrenners ze komen zo geluidloos langs je heen ineen keer
joggers kom ik nooit tegen..
. Tenminste, als je verder weinig plaats hebt om lekker te kunnen rijden. Heb je bos genoeg en ruimte genoeg, dan zou het me nog niet eens uitmaken want als zij op dat pad blijven heb je verder geen last meer van ze. Breghje schreef:Chann_ schreef:vooral bij die hele groepen word mijn pony harstikke vervelend ( ze wil erachteraan) nu hebben de mountainbikers een hele route aangelegd, wij reden daar eerst ook overheen met de paarden omdat we niet wisten dat het een mtb route was. nu hangen er overal a4tje 'mtb baan, niet betreden met paarden en pony's'
![]()
ik schrik zelf ook van die mountainbikers/wielrenners ze komen zo geluidloos langs je heen ineen keer
joggers kom ik nooit tegen..
Als ze dat via de gemeente hebben gedaan is er denk ik weinig tegen te doen, maar is dat door henzelf uitgezet dan zou ik daar zelf bordjes onder hangen :"Ruiterpad, niet betreden met wielen" ofzo. Tenminste, als je verder weinig plaats hebt om lekker te kunnen rijden. Heb je bos genoeg en ruimte genoeg, dan zou het me nog niet eens uitmaken want als zij op dat pad blijven heb je verder geen last meer van ze.

Napie schreef:Ach.... alsof wij ruitervolk allemaal zo netjes gedragen.
Mest midden op het fietspad, een paard wat zijn kont toe draait naar een fietser net als die wil passeren, een wandelaar passeren in het bos en vervolgens deze achterlaten in een stofwolk, galopperen over een schelpenpad bedoeld voor fietsers, met je paard van 1,80 m je dwars door een groep wandelaars wurmen om vervolgens weg te galopperen, een span shetten uitmaken voor alles wat lelijk is omdat je paard er zogenaamd bang voor is, hekken openlaten van begrazingsgebied en met je grote hoeven door vennen stampen waar je niet mag komen. Zo kan ik nog wel even doorgaan. Allemaal voorbeelden van het afgelopen half jaar......
Je moet een beetje rekening houden met elkaar en dan slaap je een stuk rustiger

maar mijn paard moest poepen, daarom bleef hij staan
1-0 voor ponylief dan toch
Daar had ik wel een punt, volgens hem, hopen dat t nu ook eens gebeurt....
Of mensen die hun hond op je paard af laten rennen en dan doodleuk zeggen: "Hij is paarden gewend hoor!" Ja, maar m'n paard die hond niet 
maar vaak onwetender, genoeg ruimte om langs te komen, ze kunnen niet weten dat als een paard dit niet hoort aankomen meestal verschiet
maar dan heb je ook van die sufkoppen in hun cabrioletjes (even een beetje offtopic sorry) die lekker even gaan toeteren als je met je paard aan de hand over de weg loopt
Dniekje schreef:vanmiddag met een buitenrit, rijd je een heel klein stukje over het fietspad, komt er een groep wielrenners aan, gaan ze keihard bellen

Het is alleen een beetje de mentaliteit dat we met zijn allen denken dat we alleen recht op de weg hebben
) dan moeten ze wel... zo bespaar je wel een hoop ongelukken...