extreem eigenwijs paard

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

SofieTroya

Re: extreem eigenwijs paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-11 17:54

Misschien eerst gwoon de route door het bos aan de hand lopen? Dan weet hij een beetje wat hij kan verwachten en vind hij het misschien wel leuk worden.

capall_fiain

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-11 22:55

Bedankt allemaal, ben begonnen met wandelen, vindt hij toch ook wel weer spannend maar met wat aanmoediging doet hij het prima :) toch wat angst, blijf met hem wandelen voor nu tot hij helemaal relaxed is en dan probeer ik weer te rijden samen met een ander paard ..:)

en ja sorry, ik weet dat sporen er niet voor bedoelt zijn maar zijn andere eigenaar is daar denk ik mee begonnen en hij is daar nu zo aan gewend ook mijn lesgeef mens zegt dat ik ze beter maar kan om houden en dat hij dat prima kan hebben ...

kimmie88

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-11 00:24

Ik hoop dat het wandelen werkt en zijn vruchten werpt.
Probeer erop te letten dat je jou angst niet overbrengt op je paard ;)

Succes

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-11 00:28

Maar klopt het nu dat je 12 bent? (Even aan het spieken geweest.) Had het niet eens door aangezien je toch redelijk netjes schrijft. Niet onleesbaar iig.
Dan vind ik het zowiezo niet verstandig dat je deze eerste keer alleen naar buiten bent gegaan. Zorg dat er altijd iemand bij is de eerste keren, ga gezellig met vriendinnen, en pas alleen als je zeker weet dat het goed gaat. Uiteraard met mobiel en iemand thuis die je route weet, of iig waar je ongeveer bent en hoelaat je terug zou moeten zijn.

jorretje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-11 14:10

Mooi dat je met m aa nde wandel met geslagen! Veel succes en vooral veel plezier samen!