Vakantie in NL met eigen paard?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 18:54

rosantjuh_16

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 19:07

Ik ben afgelopen zomer ook op vakantie geweest met mijn paard.

Ik stond op de boerencamping en had daar ook mijn paard staan.
Dat was bij www.deelshof.nl

Er zit daar bijna tegen over een landalpark daar zou je zelf ook kunnen verblijven.
Bij de elshof kun je zo de straat uit en je zit op de holterberg en ook zit je dicht bij de friezenberg.

Ik heb toen mee gedaan aan de avondvierdaagse die er toevallig die week werd georganiseerd dat kan ik je ook erg aanraden. ;)

xXLiekeXx

Re: Vakantie in NL met eigen paard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-11 21:26

Op commercieel wordt ook vaak geadverteerd door de Peelhoeve, zit in NB :) Weet niet of die al genoemd was?

PeterK

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 14:39

burgh haamstede is optie, net een nieuwe vakantiestal (www.paardenhotelburgh.nl) je kunt zelf op het bedrijf kamperen en binnen een straal van 3 km heb je een enorme hoeveelheid aan huisjes en slaapmogelijkheden.

Marloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 14:43

www.hoevetwed.nl
Hoeve 't Wed in Wapse (Drenthe) :j
Ben ik een paar jaar geleden geweest toen ik nog geen eigen paardje gehad en heb het daar super naar mn zin gehad! Hartstikke aardige mensen, paarden worden goed verzorgd enz.
Toen waren er nog maar 3 appartementjes, dus heerlijk rustig en je rijd zo het bos in.
Dit jaar gaan we er waarschijnlijk weer heen, maar dan met eigen paardje. Prijs valt ontzettend mee én ze hebben een wasmachine! :D (haha, echt heerlijk als je al die jaren daarvoor alleen maar gekampeerd hebt zonder wasmachine)

saral

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 14:44

djuulsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 14:47

*\o/* dat zou geweldig zijn...

Angeliekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 14:52

De Witte Wieven in Nunspeet. Ben ik wel eens geweest met een hele groep van mijn oude stalling. Paardjes mee, en je kon er heerlijke buitenritten maken! Ze zitten vlakbij de Veluwetrail. Superaardige mensen die ook op de paarden letten. Zit ook een camping bij.
http://www.wittewieven.nl/

supertammy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 14:56

Lekker aan het strand: Manege de Zandbooi Stalling, camping en vakantiewoningen op 1 plek.

Melia

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 21:48

http://www.villa-nova.nl
Mooie omgeving om buitenritten te maken! Prima hotel (niet heel luxe), mooie stallen, lekker eten.

KarinL

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 22:30

Boszicht is echt heel relaxt! Fijne mensen en heerlijk rijden. Veel paardenmensen om je heen die niet moeilijk doen.
Ben vaker meerdere dagen in renesse/Burgh haamstede geweest, maar blijf het in het hoogseizoen erg lastig vinden dat je niet veel rust hebt.

Mijn voorkeur gaat dan naar de Veluwe!