wel in drenthe maar Knollegruun is een echt een aanrader! hele aardige mensen waar ik zelfs bij mogt blijve eten toen ik een keer op de camping wou blijven sávonds. heb daar een week op het zelfde paardje gereden (wat nu trouwens mijn eigen is) je kan er prachtige buitenritten maken en ze hebben er een binne bak en 3 buitenbakken. je kan er les krijgen springen en dress het maakt niet uit. je krijgt gewoon een 10 ritten kaar en je mag zelf weten hoe je deze invul je hoeft hem ook niet vol te maken en het is er nog redelijk goedkoop ook ik geloof 75 euro voor die 10 ritten kaart! er stopt een bus voor de camping/manege waarmee je makkelijk naar emmen en zoon andere stad kan er is een recreatie meer in de buurt en genoeg te doen en helpen met de paarden als ze ej een beetje kennen mag je zo helpen met voeren en buiten binnen halen opzadelen en omdat ik dat dee kreeg ik zo af en toe gewoon het paardje mee om lekker te rijden in de bak.
x_Anne_x
Geplaatst: 16-01-11 17:50
amazingstar schreef:
samoza is niet meer in het bezit van paaren. vorig jaar zomer gesloten.
Ze sluiten elke winter. De paarden gaan naar manege Belvedere, is in t bezit van de zelfde eigenaar. Van de zomer komen ze weer.