Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Ze noemden mij idd ook wel eens wandelende kerstboom
maar alle auto's remden netjes af als ze mij zagen

Mijne is bij schemering schrikachtiger dan overdag of als het echt donker is
voor diegenen die weleens op een onverlicht fietspad rijden: een bel/belletjes aan je teugels zijn ook heel handig
wandelaars zijn blijkbaar doof en horen geen hoeven, reflectie zien ze niet (en lampjes heb ik niet, ben er nog steeds naar op zoek,, als ik van nederland bestel ben ik 15 euro kwijt aan een lampje van 3 euro en hier lijken ze niet meteen makkelijk vindbaar ... (lamp voor op m'n cap wel, moet ik nog eens gaan halen, maar een voor aan je been en een rode aan een elastiek? ... zelfs reflecterende bandjes met ledjes in kan ik niet vinden
) ik heb verder nog een wit paard
maar nee,, allemaal onzichtbaar voor wandelaars (hondenuitlaters) en die schrikken zich dan rot
. PBA_ schreef:Mijn paard is juist oplettender dan overdag. Ziet elke kuiltje nog perfect (beter dan ik) hierdoor kon ik nog door het bos, al deed ik dat bijna nooit want je weet maar nooit wie daar rondbanjerd. maar het kon wel.
maar in de schemering ziet ze het volgens mij echt niet goed
Ze schrikt dan erg snel en je voelt dan ook soort van onrust... 
http://shop.hbhorses.be/index.php?main_ ... ts_id=1533
Lord_Ik schreef:voor diegenen die weleens op een onverlicht fietspad rijden: een bel/belletjes aan je teugels zijn ook heel handig
wandelaars zijn blijkbaar doof en horen geen hoeven, reflectie zien ze niet (en lampjes heb ik niet, ben er nog steeds naar op zoek,, als ik van nederland bestel ben ik 15 euro kwijt aan een lampje van 3 euro en hier lijken ze niet meteen makkelijk vindbaar ... (lamp voor op m'n cap wel, moet ik nog eens gaan halen, maar een voor aan je been en een rode aan een elastiek? ... zelfs reflecterende bandjes met ledjes in kan ik niet vinden
) ik heb verder nog een wit paard
maar nee,, allemaal onzichtbaar voor wandelaars (hondenuitlaters) en die schrikken zich dan rot
.
.
. Anders ga ik toch maar eens zo'n beenlamp bestellen bij de hierbovenvermeldde site of de agradi dan
. 
nuja als ze blijven branden moet ik het wel merken dat ik ze kwijt ben ook en ze terugvinden kan zo moeilijk niet zijn, maar ik trek ook galopjes waar ik het goed ken als het niet al te donker is
. Nuja ik ga eens kijken ^^ Miryamk schreef:Zo'n uitrijdeken erbij is idd een goed idee (naast de verlichting ed) maar hoe zit dat, onder je zadel?
Heb even foto's opgezocht en ik kan het niet zo goed zien![]()
Heb nl een westernzadel dus een gewone uitsparing zou niet groot genoeg zijn..
'k gebruik 'm zelf ook!