Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
We hadden een groep waarbij zo'n 3 a 4 mensen hun paard niet konden houden en steeds in galop wegstoven. De begeleiding deed daar niks aan, probeerde niet eens te stoppen, zei er niks van en galopeerde zelf ook gewoon mee. Zo door het mulle zand, tussen allemaal mensen door
Ik had mijn eigen paard bij me, dus ben er in een rustig galopje achteraan gegaan door het mulle zand en kreeg alle boze mensen over me heen. Begeleiding reed op een gegeven moment zo'n 300 meter voor de rest van de groep met 2 meiden, kijkt achterom en rijdt gewoon door zonder te wachten. Zo de hoek om, de duinen in terwijl wij dus een stuk achter stappen en nog op het strand zitten. Roepen reageerde ze niet op. De weg over steken, 4 waren er de weg over, en toen kwam er een auto aan die door reed. De rest van de groep stond nog aan de andere kant van de weg, en weer stopte ze niet. We hebben nog wel 5 auto's moeten wachten voordat we konden oversteken. Na een paar keer roepen stopte ze dan eindelijk. 

_Kiki_ schreef:Mooi dat jullie wel een leuke ervaring hebben gehad. Bij ons ging er dus steeds 1, en welke het was wisselde. Maar dat bleef zo gaan, en er werd niks van gezegd. Dus denk dat het meer aan de leiding te danken is dan de manege dat ik mijn rit niet zo vond.