jowien schreef:Ik ga ook medoen, mijn eerste Enjoy-rit. Ik heb me opgegeven voor 25km, zonder GPS.
Ik kan niet alles wat ik wil weten vinden op de website, dus toch een paar vragen hier.
Ik wil wel met iemand samen rijden, maar kom je elkaar ook niet gewoon tegen onderweg? Dan sluit ik me wel aan bij iemand. Of werkt dat niet zo?
Heb je allemaal een aparte starttijd?
Is de route gemarkeerd, of rij je met een kaart?
Ik ben benieuwd wie ik tegenkom en herken... als je een kleine fjord ziet met baasje met errug gele chaps.. dan ben ik het!
aa leuk nog een fjordje !! als je een grote maat fjord ziet met een mega nek en een geweldige bolletjes achtige ruiter en een rare fries zijn wij het haha
maar je vragen : nee je komt wel mensen tegen maar dat is of inhalen of die zijn op de terug weg , aansluiten zal je moeten vragen aan die mensen ...wij rijden en starten met zijn tweeen op mijn enjoy the ride ritten hebben we tot nu toe een starttijd gekegen heb nu aangegeven dat wij o ptijd willen starten ivm de 29e springwedstrijd en de 28e nog een feest *zucht* rotleven haha .
maar de meeste mensen die mee rijden doen niet moeilijk als je vraagt of je mee mag rijden de menners ook niet , bij ons sloot er in bennekom ook een mengwagen aan erg gezellig
wij krijgen een route kaart mee en onderweg heb je bordjes pijltjes (goed kijken want groot zijn ze niet ) maar ligt eraan hoe de rit geonganisseerd is want bij de enne krijg je wel een plattegrond mee bij de ander dus weer niet ...