Met je paard naar het strand.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Juuul

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-10 17:05

het strand van texel is fantastisch... maar dat wordt een beetje moeilijk natuurlijk :o.
Noordwijkerhout heeft ook een super strand, dan kan je gewoon meer dan 3 uur lang rechtuit over het strand rijden, en tussendoor kan je de duinen in, om later weer op het strand uit te komen, echt fantastisch!

Kimbiiiee

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-10 21:02

In bezlgie gaan we altijd naar de haan dat mag in de ochtend of na 18u in de zomer en in de andere seizoenen mag het altijd dus (; het is er ook heerlijk aan de bossen niet ver van en de duinen (; x

Lanita

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-10 21:04

Burg-Haamste ben ik ook geweest, geloof ik. :o
Nouja, het was in iedergeval erg leuk :D

ilovejerry

Re: Met je paard naar het strand.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-10 22:11

@ Kimbiiiee : haha grappig ik ben ook een keer naar dat plaatsje op vakantie geweest :P

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-10 20:45

Ik ben dit jaar met mijn paard naar Zeeuws Vlaanderen geweest en vind dat echt een aanrader :j

Van 1 mei tot 1 sept mag je tot 10u en na 18u op het strand :) en van september tot mei is het dus vrij toegankelijk.
Als het niet echt súper warm/ strandweer is kijken ze daar trouwens niet zo nauw ;)

Je hebt er lekker de ruimte (t is niet zo druk) en je kunt als je wil echt héél ver langs het strand rijden 8-)

Zie hier voor foto's en meer info :)
[ITP] Zeeuws Vlaanderen te Paard

Daar in de omgeving is trouwens evt ook een B&B waar je met tinkers/ shires strandritten kunt maken
http://www.deierkurf.nl/home.php?tab=rijstal
Laatst bijgewerkt door grid op 10-09-10 20:49, in het totaal 2 keer bewerkt

Juangi

Re: Met je paard naar het strand.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-10 20:48

Strand bij Texel en Den Helder ( :D) is erg lekker!