Ruitervakanties voor volwassenen?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

sazsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-10 16:17

http://www.paardrijdentsjechie.nl/
Ik ga er over een weekje voor de 2de keer heen!! Leuk nederlands gezinnetje runt het daar. Gastvrij, heerlijke natuur om lange tochten te maken! Uitdagend ook, want het is er behoorlijk heuvelachtig. Vond de steile afdalingen ed in het begin wel even spannend. Maar de paardjes daar doen het goed en zijn het gewend. En op zijn tijd eens lekker hard over de uitgestrekte weilanden.
Er zijn snelle en minder snelle paardjes, dus voor ieder wat wils. En voor weinig geld als je het mij vraagt.
Nog geen 400 euro incl eten en drinken. Je moet er nog wel even de reis op en neer bij rekenen.

Wat mij betreft een echte aanrader!!!! Ik ben het dus met spekkie eens :)

triplestar

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 15:39

Triple Star Guest Ranch
Out with a personal Touch

Kom naar Stavern (duitsland, net over de grens bij drente) waar bossen vol wild, weilanden, pittoreske dorpjes en uitgestrekte glooiende landschappen elkaar afwisselen. Een ideale omgeving om er eens lekker helemaal uit te zijn.

Proef het echte buitenleven en geniet op onze Triple-Star Guest Ranch van:
*Een gezellige huiselijke sfeer met homecooking
*Overnachting in rustieke, smaakvol ingerichte kamers met eigen badkamer
*Vele uitrijmogelijkheden op onze western aangereden paarden of neem je eigen paard mee
* Op vakantie met je eigen paard
*Een arrangement op maat. Natuurlijk paardrijden, maar ook fietsen, wandelen, kanoën….

Triple-Star: De Guest Ranch waar Daan en Frieda van Wingerden u graag in de watten leggen.
Kijk voor onze arrangementen en activiteiten op http://www.triplestar.eu of bel: + 49 (0)5965 94 99 760 info@triplestar.eu

Afbeelding Afbeelding

Adrija

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-10 17:59

countrygirl

Re: Ruitervakanties voor volwassenen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-10 01:35

En ik ben er ook nog ;-)) Weliswaar geen 'officiële' ruitervakantie.. maar dat kunnen we er wél van maken.
In augustus is het gewoon té heet om paard te rijden... maar zeg vanaf oktober.... is het hier heerlijk!
Voor 1 single persoon, die ervaring heeft met buitenritten, heb ik een Tennessee Walker klaarstaan. Een uitstekend trailpaard!

Vind je het leuk om lekker eindeloos te zwerven, te genieten van spectaculaire uitzichten.. bos, strand, oceaan?
We rijden wel bitloos en eventueel kan ik je ook nog natuurlijk leren bekappen. Hihi... paarden genoeg hier!

Enne... Portugal is maar 2,5 uur vliegen hoor... Lissabon is hier 1 uur rijden vandaan. Vliegen kost zowat niets meer, zeker niet met RyanAir (nee, ik heb geen aandelen!). Kwestie van goed op de prijzen letten. Eventueel kunnen we wel helpen met boeken als je er niet uitkomt.
Tsja, het is weer eens iets anders!

Akecheta

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-10 09:25

Hallo,

Ik heb zojuist een zomerweek geboekt bij Alona. www.alona.nl
Kan je met je eigen paard naar toe, maar Alona heeft ook enkele paarden die je die week kan gebruiken.
Zomerweek kost 450 euro (met eigen paard, anders 550 euro), incl. overnachting, ontbijt, lunch, diner, koffie en thee, en de cursus.

juval

Re: Ruitervakanties voor volwassenen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-10 13:06

sandersander

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-10 09:27

De TREC week bij Stal 't Reelaer is ook heel leuk, dat is van 17 t/m 24 jaar volgens mij.
http://www.reelaer.nl