Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Vind het best asociaal om dat te laten liggen
SusanH schreef:Waratje: kleine moeite om af te stappen? Maakt nogal uit met wat voor formaat paard je rijdt.

)
Waratje schreef:SusanH schreef:Waratje: kleine moeite om af te stappen? Maakt nogal uit met wat voor formaat paard je rijdt.
Daar kies je zelf voor. En zoals iemand anders ook al aangaf, er zijn genoeg opstapjes te vinden buiten, dus die hoogte hoeft echt geen probleem te zijn.
Eigenlijk vind ik het ook raar dat mensen op een paard buiten gaan rijden waar ze niet gemakkelijk op en af kunnen komen, want bij een beetje buitenrit zul je toch wel eens afstappen, om wat voor reden dan ook. Dat is net zoiets als mensen die met een motor willen rijden die ze niet zelf overeind kunnen zetten, je kunt eens onderuit gaan en dan is er niet altijd iemand met voldoende spierballen voorhanden om hem voor je overeind te zetten.....
divi schreef:Niet iedereen heeft de luxe van een bak aan huis. Er zijn ook mensen die naar de bak toe moeten over de weg om te gaan rijden.
.
. sabrina_97 schreef:sommige mensen rijden wel een 2 tot 3 uur en dan rijden ze bijv. naar een ander dorp en ze kunnen niet afstappen dan ga je dat toch niet meer opruimen als je klaar bent met rijden??
PBA_ schreef:Jij bent een persoon met een paard een persoon zonder paard ziet dat anders. Tevens zijn wij in de minderheid. Laten we het met z'n allen gewoon opruimen voordat het verplicht wordt. Daar zit je helemaal niet op te wachten. In sommige gemeentes wordt dat al gedaan dus laat het niet zo ver komen.
ikke20 schreef:mijn paard poept gewoon keurig in de berm. hij wacht tot hij een berm ziet gaat daarin staan en dan helemaal aan het kantje poept hij.
aan de andere kant als ik zie wat ik hier weken na oud en nieuw nog aan vuurwerkresten tegenkwam geloof dat dat erger is voor het milieu. of hoe de straten er hier na carnaval uitzien met overal papier/ bekertjes, enz.
)