Ik ben trouwens ook een keer bij manege de Hoef geweest in Egmond en eerlijk gezegd vond ik dat niet een aanrader. De groep was veel te groot. Er was van tevoren niet gezegd dat mijn paard zou gaan racen zodra hij op het strand was (terwijl het in het duin een prima paard was), dus dat was wat minder.
manege grol vond ik niets, van de 3 uur heb je misschien 10 minuten gedraaft , 5 minuten gegalopeerd en de rest gestapt. en dit was 42 euro.
K_im
Geplaatst: 03-03-10 23:22
Ik heb bij Manege Poelenburgh één keer een vollemaansrit gedaan, op het strand en ik kan het je zeker aanraden. Prima manege, alles netjes en verzorgt en goede begeleiding. De prijs weet ik hier zo snel niet meer van.
Op Manege de Hoef heb ik inmiddels al 3 strandritten gereden en daar ben ik eigenlijk ook te vreden over en kan ik je ook wel aanraden. De paarden zijn er wel eens wat fris, maar ik geloof dat dat overal wel zo is. Bij het indelen is bij mij altijd verteld wat voor paarden het zijn. Bijvoorbeeld sterk of druk. Deze kost 24,50 (dacht ik ) voor 2 uur, maar je hebt geloof ik ook ritten van 3 uur.
Kaula
Geplaatst: 05-03-10 22:20
Bij manege noot in Callantsoog kun je ook strandritten maken. Paar jaar geleden gedaan en ik was erg tevreden!
Of helemaal ver weg... Texel. Daar zit sowieso 1 (en volgens mij 2) manege die strandritten maken.