Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

eierhoofd schreef:@ zij: zit je dan niet met de opgevroren onderlagen? Ik vind het doodeng dat je niet kunt zien waar gaten/ kuilen zitten in paden...
Maartje1990 schreef:Nell_ schreef:Ik rijd niet buiten met sneeuw. Gewoon omdat het daar vaak veel te glad is.
Maar in de bak ga ik gerust even wat rondjes stappen in de sneeuwPony heeft geen ijzers.
juist met de sneeuw is het niet glad, dan hebben ze juist een fijne grip alhoewel ik me kan voorstellen dat die echte aangestampte sneeuw glad is. Ijs etc dat is glad ja. Ik heb zelf toen ik met vakantie in nederland was wel in de sneeuw gereden, ijzerloos. Maar ' vroegah' toen ik nog ijzers had was 't bijna niet te doen om te rijden in de sneeuw maar dan maakte ik simpele stapritjes op de straat.
Aja, daarom ging die 'van mij' twee weken terug met het trekken van een sprintje ook onderuit in de bak. Zonder ijzers en de sneeuw was hartstikke vers. 

En dat vind ik dan te gevaarlijk als ze er vandoor schiet of iets.
Nibbit schreef:Ik doe het niet, je kunt nooit zien wat er onder de sneeuw ligt, t kan wel een ijslaag zijn