Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Silence schreef:Super, dank je wel.
Uhm, het gaat om 1 nacht, voor 3 personen, 3 hondjes en 1 paardje. Zoals het er nu uitziet in September.
Wild eigenlijk in Juni gaan, maar dat werd afgeraden ivm. ongedierte.
Het liefste op het terrein zelf, maar eventueel een klein stukje er vanaf kan ook nog wel.

Silence schreef:Oké, Juni werd afgeraden door manege van Loon, dus vandaar dat ik daar vanuit was gegaan.
Mijn persoonlijke voorkeur gaat uit naar het laatste weekend van Juni, dan studeer ik die Vrijdag af en wilde ik die Zaterdag en Zondag ff lekker relaxen

PERENBOOMPIE schreef:Silence schreef:Oké, Juni werd afgeraden door manege van Loon, dus vandaar dat ik daar vanuit was gegaan.
Mijn persoonlijke voorkeur gaat uit naar het laatste weekend van Juni, dan studeer ik die Vrijdag af en wilde ik die Zaterdag en Zondag ff lekker relaxen
Ja ik kan die redenatie van Manege van Loon wel inkomen,want hun paardjes hebben waarschijnlijk een ergere zweetlucht bij zich hangen omdat ze natuurlijk minder vaak of nooit gewassen worden zoals onze luxe paardjes en als er dan al een aantal nestjes uitkomen zullen ze waarschijnlijk eerder bij die paardjes hangen,ook worden ze niet ingespoten voor de bosritten of zijn al bezweet van de vorige rit![]()
Mijn paardenbeest spuit ik meestal vantevoren in met Veerust tegen de horzels en savonds op stal spuit ik haar in met een middeltje van Dettol/Azijn/water aangelengd.
Kost geen pepernoot en help goed.
Er hangen in Juni wel veel zijderupsencoconnetjes aan de takken,net op de hoogte dat je ze in je gezicht of op je hoofd krijgt, dus een cap of petje is wel fijn ivm kriebelbeestjes.

Brabanders op een manege denken volgens mij toch net wat anders over luxe in de stal dan andere maneges. Persoonlijk vind ik voor Brabantse normen idd Van Loon wel oud, maar wel paardvriendelijk en redelijk schoon. 

Ga met pap en mam.

en die wou dat 'ie twee paardjes was, dan kon 'ie naast zichzelf staan