Ruiterpad Noord AA zoetermeer? Hoe en waar?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

beauterd

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-09 21:01

Rondje is op zich wel leuk, maar niet echt geweldig. Je hebt het rondje zo gemaakt en in de zomer is het vaak behoorlijk druk met fietsers e.d.

_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-09 21:15

De Vlietlanden is een leuk rondje om te maken. Het enige nadeel is dat als je te paard erheen gaat je de A4 over moet.

Verder zijn er lekkere stukjes om te galopperen en het ruiterpad is er ook prima. Op 1 stukje wat fietsers maar die letten wel op. Verder blijf je gewoon steeds de ruiterroute volgen en kom je weer op hetzelfde begin punt uit.

Die man ben ik ook eens tegengekomen met zijn fiets, op zondagmorgen heel vroeg. Volgens mij is hij Schizofreen (goed geschreven?) want hij kletst in zichzelf. Hij fietste voorbij en later kwam hij terug voor de 2e keer, dus ik zei "goedemorgen" hij keek boos en zei: " dames, dames toch". :? Hij fietste steeds heen en weer, later bij het veerooster stond hij ons aan te gapen toen wij er langs gingen. Ik stapte weer op en hij wilde niet opzij waardoor Flash hem bijna omver liep := , tja eigen schuld meneer. Sindsdien was hij ook weg.

corinep

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-09 12:14

Noah2006 schreef:
De Vlietlanden is een leuk rondje om te maken. Het enige nadeel is dat als je te paard erheen gaat je de A4 over moet.

Daar heeft mijn paard dus echt geen problemen mee he. Hier hebben we van die leuke bruggen die over de A12 heen gaan waar het op dat stuk 4 rijstroken breed is en best wel veel herrie geeft maar ze kijkt niet eens, godzijdank wel super hoge hekken zodat je je zelf toch ook wat veiliger voelt. Ook super smalle tunneltjes onder een spoor door terwijl dr een trein overheen rijd vind ze niet eng. Paralelweg langs de snelweg of een spoorbaan terwijl dr een trein aan komt ook geen probleem. Wat dat betreft is mijn paard echt super.

Maar ik vind het heel leuk dat iedereen meedenkt maar ik denk dat mijn probleem voornamelijk is dat ik bang ben om te verdwalen en dus nooit zomaar voordat ik alle informatie heb op pas zal gaan. Dus hierbij nogmaals een oproep, als iemand eens wil gaan buitenrijden om mij te PBen, dan kunnen we een tijd en datum afspreken op een bepaald adres. Als jullie dan de weg weten super! Moet alleen wel nog op korte termijn want mijn paard is begin maart uitgerekent. Dus kan alleen nog in januari... En anders wordt het voor mij pas weer eind volgend jaar ;( .

_Noah

Re: Ruiterpad Noord AA zoetermeer? Hoe en waar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-09 14:52

Nee het paard waar ik op rij ook niet, alleen ik wel.. dan haal ik gelijk allerlei rampscenairo's in mijn hoofd :=. Maar daar kan je echt niet verdwalen hoor, ik ben ook snel de weg kwijt en zelfs daar verdwaal je niet ;)