ps. paarden vonden er niets aan. Enkel die ene eend die uit de sloot opvloog
Brave beestjes. Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Brave beestjes. xMarloes schreef:Silence schreef:Dat kun je ook anders brengen lijkt me.
Als je als ruiter dingen met fatsoen brengt (ookal doen ze dat niet tegen jou) is de kans veel groter dat andere mensen ook respect krijgen voor jou.
Als jij met een grote mond reageerd is het natuurlijk logisch dat andere mensen ook niet normaal tegen jou doen.
ja dat is zo!
Maar hun zijn al gestoort genoeg om zo te doen. Je kan ook is van je paard vallen, je paard ervandoor gaan en nou dan moet je zeker ook nog aardig tegen die mensen gaan doen?
Ik snap wel dat jongens van 12 t/m 20 ofso het leuk vinden om ff die paarden op te jutten, maar ik vindt dat je dan ook best mag zeggen dat ze op moeten houden! Als ze dan doorgaan of een grote mond teruggeven, nou dan mag ik dat ookwel!

) Silence schreef:Dat kun je ook anders brengen lijkt me.
Als je als ruiter dingen met fatsoen brengt (ookal doen ze dat niet tegen jou) is de kans veel groter dat andere mensen ook respect krijgen voor jou.
Als jij met een grote mond reageerd is het natuurlijk logisch dat andere mensen ook niet normaal tegen jou doen.

) werd de sfeer opeens anders. Ze begonnen te praten over 'dat stinkpaard' en rinkelde met het belletje, klapten in hun handjes blij blij blij.xMarloes schreef:Wij reageren ook heel vaak niet, maar wat moet je anders als je paard erop reageert? Ze lief aankijken? of dat er niks gebeurt?
Het liefst zou ik me pony omdraaien en ze is ff lekker laten schrikken!

en normaal doe ik dat echt niet maar ze reed zo rakelings langs ons dat ze bijna de neus van mijn pony eraf reed
Kon nog net optijd zijn hoofd naar achter sjorren.
(daar komt ter plekke een gesprek mee...met de hond want baasje is te stom om uit de ogen te kijken.
klein beetje etiquette hoort daarbij
heel lief bedoeld, maar niet echt slim.
of dat mama met een kleintje naar de bak loopt, waarop ik dan wel even de training oderbreek om my little pony te spelen
maar af en toe zitten er van die rotjochies bij (meestal groep8, of middelbare school) sommige ken ik van uit de buurt. die dan opzettelijk gaan schreeuwen, roepen, op fietsbellen rammen, of zelfs met dingen gooien om mijn pony op de kast te krijgen. meestal heeft het geen effect. dan kijken ze of heel beteuterd of schelden ze nog even na
als het wel effect heeft, al is het maar een sprongetje opzij dan hebben ze de grootste lol.
vb.1 )
Levensgevaarlijk als mensen zo doen!