Bedrijf in ruitervakanties bij Ik Vertrek om 21.20

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-09 11:53

Wat toevallig; mijn moeder belde me net dat ze van een vriendin gehoord had dat er gisteren zo'n mooi programma op tv was,
met tinkers erin! Dus ik ben nu aan het kijken. Wat leuk dat je ook op bokt zit! :)

JoT

Re: Bedrijf in ruitervakanties bij Ik Vertrek om 21.20

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-09 13:17

Ook wij hebben gekeken en wauw, wat hebben jullie een ontzettend mooi stekkie daar. Echt geweldig. Ik vond het ook bijzonder dat jullie van tevoren je al met de taal hebben bezig gehouden en dat jullie je goed hebben voorbereid. Bij veel stellen die ik in dat programma zie, vind ik de voorbereiding ronduit rommelig.

Mijn man was trouwens erg onder de indruk van de groooooote lappen vlees die jullie aan het bakken waren. Wellicht komen we dus wel eens een keertje vakantie vieren bij jullie :D

Thomas

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-09 16:50

Leuke uitzending hoor! Jullie hebben er iets leuks van gemaakt!

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-09 16:53

Ik heb 'm inmiddels bekeken, en ik vind ook dat jullie er iets prachtigs van gemaakt hebben.
En ook gewoon echt heel stoer om daadwerkelijk de stap te nemen om te emigreren! Heel veel succes verder!

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-09 18:13

Leuke aflevering! ik rijd Western, en leuk om dat te zien bij jullie!
toevallig kwam ik net thuis van mijn eigen paardje, en zagen we paarden op tv, en toen moesten we wel blijven kijken :D

Kim_89

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-09 13:39

Ik had jullie advertentie op Commercieel gezien en ik keek toen op jullie site en daar zag ik dat jullie in het programma Ik Vertrek zaten. Ik kijk dat altijd en toevallig was het dezelfde avond nog. Ik heb trouw gekeken :D Super dat jullie die droom hebben kunnen waarmaken!

Suusje1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-09 16:50

Ik heb net ook de uitzending even bekeken op "Uitzending Gemist".
Wat een avontuur en wat leuk om te zien.
Heel veel succes daar!

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-09 02:58

Oh, ik had op de een of andere manier helemaal niet verwacht dat jullie op bokt zouden zitten! Wij hebben van de week ook de uitzending bekeken en vond het heel gaaf. Mijn commentaar na afloop was: Altijd lopen ze te zeuren bij deze programma's dat het toch zo hard werken is, maar deze mensen niet, die hebben keihard gewerkt en ik heb ze niet één keer horen zeuren, super!
Dusse bij deze heb ik je dat dan ook zelf kunnen zeggen haha :D

Bulli

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-09 20:32

Alwiene schreef:
Oh, ik had op de een of andere manier helemaal niet verwacht dat jullie op bokt zouden zitten! Wij hebben van de week ook de uitzending bekeken en vond het heel gaaf. Mijn commentaar na afloop was: Altijd lopen ze te zeuren bij deze programma's dat het toch zo hard werken is, maar deze mensen niet, die hebben keihard gewerkt en ik heb ze niet één keer horen zeuren, super!
Dusse bij deze heb ik je dat dan ook zelf kunnen zeggen haha :D

Hoi Alwiene

Das wel heel tof en direct van je.
Maar inderdaad we hebben hard gewerkt maar nog steeds een soort van vakantie gevoel en als we dat nu nog jaren vol kunnen houden.
Kunnen we hier lekker lang genieten.
En we zijn heel blij dat alle mensen zulke positieve reacties geven dat geeft ons ook een kick.
Hier en op hyves en onbs gastenboek echt heel leuk.
Nu nog allemaal gezellig op vakantie komen,dan is het plaatje compleet.

Allemaal bedankt voor jullie reacties

Groeten uit Zweden
Dimitry en Anita

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-09 21:18

Ik heb ook met plezier naar jullie aflevering zitten kijken. Jullie zitten ook op een prachtige plek!

Hoe lang duren de winters nu in Zweden (en dan bedoel ik vorst en sneeuw) en hoe lang is het licht?

Het lijkt me nl. een prachtig land om naar te emigreren maar vooral het weinige daglicht zou ik wel een handicap vinden.

Dinopino

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-09 22:45

Misschien een blonde vraag maar mag je zomaar een hond mee nemen naar zweden en zijn die bij jullie ook welkom???

araber

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-09 09:08

ik heb het gisteren over internet gekeken wat een prachtige locatie! en hoe hard jullie hebben gewerkt super petje af!

Ik moest heel erg lachen om de aflevering je moet een gaan tellen hoe vaak er wordt geroepen koffie (echte hollanders :D) en peukie komt trouwens ook erg vaak voor ;)

heel veel succes!

bedouin

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-09 13:29

hallo Dimitry & Anita, Kom eens buurten bij ons in het 'tijdzone' topic opgezet door Vanes [HK] Bokkers in een ander tijdzone...
Veel bokkers die wel en wee delen vanuit het buitenland.
Super jullie initiatief. Moedig ook om op tv te komen.

Bulli

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-09 00:36

Dinopino schreef:
Misschien een blonde vraag maar mag je zomaar een hond mee nemen naar zweden en zijn die bij jullie ook welkom???

Hoi Dinopino

Een hond mee nemen naar Zweden gaat niet zo makkelijk ze moeten getest zijn op Rabies en tussen de test en de enting moet 120 dagen zitten.
Of hij of zij mee naar ons mag ligt er een beetje aan.
We hebben zelf 6 honden en die lopen buiten,die kunnen wel in een stal maar geen hele dagen dus als je met een hond komt zal die ook eens vast moetn.
In de huisjes kunnen geen honden mee naar binnen want er zijn ook mensen die er niet van houden of allergies zijn.
Dus dan zou hij in een stal moeten slapen en ik weet niet of hij of zij er tegen kan.

Ik hoop dat dit een antwoord is op je vraag.

Groeten Dimitry en Anita

Bulli schreef:
Hoe lang duren de winters nu in Zweden (en dan bedoel ik vorst en sneeuw) en hoe lang is het licht?

De winters kunnen lang zijn van November tot eind April en in December is het pas om 9.00 uur licht tot ongeveer 15.00uur.
Vorig jaar vroor het in November al tussen de 6 en 18 graden,En de zwaarste nacht die we gehad hebben was in Januari denk ik was -28 's nachts.
Nu is het nog +6 's nachts dus is moelijk te zeggen wat het word van het jaar.
Ja weinig licht is denken wij wel een probleem als je bij een baas werkt want dan ga je met donker en kom je ook thuis in het donker dus je ziet geen daglicht.
Wij hebben dat probleem natuurlijk niet want we hebben overdag alle beesten om te verzorgen dus we zien nog daglicht.

Groeten uit Zweden
Dimitry en Anita
www.sundanceranch.nl

spatter

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-09 00:46

hee, ik heb helaas het programma op tv gemist

leuk om hier iets over jullie te lezen
fijn dat jullie het in Zweden zo naar de zin hebben, toch een hele stap

groetjes irma

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-09 07:34

Even OT: gisteren weer gekeken maar het valt echt op hoe goed jullie alles hebben voorbereid en doordacht.
Ook in deze aflevering ging het er weer behoorlijk onnozel aan toe.

Een pluim voor jullie, Dimitry en Anita! _/-\o_ +:)+

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-09 12:11