Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
funnyhorses schreef:men moet zich niet zo druk maken om een paar paardepoepies!
Ik zie me al afstappen om de stront een andere kant op te schoppen,ja daaaag!hahaha.
Als je paardje poept dan zij het zo en wie zich eraan stoort heeft pech!Er zijn echt wel ergere en belangrijkere dingen op de wereld waar men zich druk om zou moeten maken.
Waratje schreef:funnyhorses schreef:men moet zich niet zo druk maken om een paar paardepoepies!
Ik zie me al afstappen om de stront een andere kant op te schoppen,ja daaaag!hahaha.
Als je paardje poept dan zij het zo en wie zich eraan stoort heeft pech!Er zijn echt wel ergere en belangrijkere dingen op de wereld waar men zich druk om zou moeten maken.
Oh, dus jij vindt het ook niet erg dat als je in je straat je voet zomaar in een grote hondendrol parkeert? Die hond moet tenslotte ook poepen en zich daaraan stoort heeft gewoon pech.![]()
Waarom zou je niet even afstappen om de stront van je paard in een woonwijk even aan de kant te schuiven? Geen wonder dat ruiters steeds minder welkom zijn in de bebouwde kom en dat boetes steeds hoger worden. Mag ik je als mederuiter heel hartelijk voor bedanken![]()
Het argument dat je er niet meer opkomt is alleen maar een argument om helemaal niet buiten te gaan rijden, zorg eerst maar eens dat je paard fatsoenlijk is opgevoed.
funnyhorses schreef:Een hond kun je trainen dat ie pas doet poepen als ie op de bestemde plek is maar ik vind het idd niet zo'n ramp als er een hondedrol in de oprit ligt!
Ik haal het weg en klaar is kees!
Bovendien is paardenpoep niet met hondepoep te vergelijken vind ik.
ik irriteer me ook aan hondenpoep, en hoewel paardenpoep misschien wel minder vies is en sneller weg is, dat vindt lang niet iedereen! Dus als je de buurt te vriend wil houden, dan moet het maar even zo
Ik heb hem al een paar keer er op aangesproken want hij woont in de straat en wij hebben allemaal minimaal 2 hectare tot onze beschikking. Ik laat mijn hond ook op ons land poepen, daarvoor ga ik niet naar een ander toe. Mijn man is al vele keren in de stront van zijn hond gestapt en dat was ik nu zoooo beu
Dus ik heb hem nu gewaarschuwd: Als ik nu nog één keer merk dat hij zijn hond opzettelijk uitlaat in onze voortuin, dan kom ik hem persoonlijk een kruiwagen vol paardemest in zijn voortuin bezorgen
)

Waratje schreef:Tot nu toe heb ik nog helemaal niet 'gestuiterd' hoor. En ik geloof ook niet dat jij in staat bent om dat te veroorzaken![]()
Het feit dat er meer dingen zijn waar je je druk over kunt maken, betekent niet dat je geen verantwoordelijkheid hoeft te nemen voor de resultaten van jouw gedrag. Als jij er voor kiest om in de bebouwde kom te gaan rijden, zorg dan ook dat andere mensen daar geen last van hebben. Als veel mensen er last van hebben gaan er wetten gemaakt worden en die wetten beperken meestal de bewegingsvrijheid van (bepaalde groepen) mensen, in dit geval je collega-ruiters. En bedankt, dus.
En ja, je hebt overal zeurpieten, leer er maar mee leven
dat is al minder erg dan dat het midden op de weg ligt.
Is het niet mogelijk om te oefenen met op en af stappen?