Garmin : eTrex H GPS

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

oneiros

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-09 16:16

De GPSmap 60C is de voorloper van mijn 60Cx. Dat is dus ook de reden dat de 60C uit productie is. Ze hebben verbeteringen aangebracht en een x-je achter de naam geplakt. Een van die verbeteringen was volgens mij de sirfIII chip voor nauwkeuriger plaatsbepaling.

Ik zou zelf ook voor de 60C gaan, al was het maar omdat deze een kleurenscherm heeft. :+

En ja, ik zou je best willen ondersteunen bij de installatie van Topo NL, maar daarvan heb ik wel het origineel. Echter, van van andere landen heb ik de gedownloadde versie. Bovendien heb ik zo te horen net zon handig vriendje als jij, want die heeft dat ook allemaal voor mij geregeld incl. installatie binnen Mapsource. Ik weet nog wel dat er destijds kleine stoomwolkjes uit zijn oren kwamen en een overwinningskreet te horen was toen het eindelijk lukte. :=

x_spekkie_x

Re: Garmin : eTrex H GPS

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-09 06:54

Ik heb ook met de Garmin GPSmap 60Cx mogen rijden. Prima ding. Maar je hebt wel die topografische kaarten nodig als je wilt gaan buitenrijden. Je gaat namelijk bosgebied in en kleine paadjes, en die zijn niet te zien op normale navigeerkaarten, die pakken alleen de grote wegen.

Topo NL kost volgens mij ook nog iets van 130 euro, dus dit komt sowieso bovenop de aanschaf van je GPS systeem :)

Evelyne79

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-09 15:03

x_spekkie_x schreef:
Topo NL kost volgens mij ook nog iets van 130 euro,

en die is nergens ergens te downloaden :o :o

x_spekkie_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-09 15:12

Geen idee. Vast wel ergens als je goed zoekt ;)
Ik heb het destijds via de KNHS gebruikt, die hadden het op de computer staan en zo kon ik verschillende deelkaarten op mijn GPS laden. Dus als je iemand kent die het heeft, zou je het ook van die persoon kunnen lenen/gebruiken/kopiëren :)

Evelyne79

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-09 20:02

jaaaa, vandaag heb ik er een opgehaald.
die aangeboden werd voor 200 was al verkocht, ik heb nog een andere gevonden 30 km bij ons vandaag voor 160,-
daar moet ik alleen nog even een hoesje bij gaan halen.
mooie deal toch of niet?

die man waar ik m van overgenomen had gebruikte m voor geocaching.
mijn vriend was mee en die had zoiets van WAT??
haha, die man dus wat meer uitleggen, en je zag mijn vriend steeds meer pretoogjes krijgen, haha
ik weet dus wel wat hij een keer gaat uitproberen.............
ik wilde morgen even lekker de bossen ingaan maar ik denk dat ik maar voorstel dat we met het menkarretje gaan, dan kan vriendlief ook mee haha