gezellig hoor! Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
gezellig hoor! 

juval schreef:het was inderdaad nogal teleurstellend dat het zo moeilijk blijkt te zijn om iets te bereiken bij de gemeentes en grondeigenaren. \Ik ga viavia eens proberen wat meer de publiciteit te zoeken in de plaatselijke krantjes/internet. Ook moet ik Pauls nichtje eens bellen want die werkt bij de gemeente, misschien kan die ons een beetje verder op weg helpen.
juval schreef:het was inderdaad nogal teleurstellend dat het zo moeilijk blijkt te zijn om iets te bereiken bij de gemeentes en grondeigenaren. \Ik ga viavia eens proberen wat meer de publiciteit te zoeken in de plaatselijke krantjes/internet. Ook moet ik Pauls nichtje eens bellen want die werkt bij de gemeente, misschien kan die ons een beetje verder op weg helpen.
thanx! Sandrina schreef:juval schreef:het was inderdaad nogal teleurstellend dat het zo moeilijk blijkt te zijn om iets te bereiken bij de gemeentes en grondeigenaren. \Ik ga viavia eens proberen wat meer de publiciteit te zoeken in de plaatselijke krantjes/internet. Ook moet ik Pauls nichtje eens bellen want die werkt bij de gemeente, misschien kan die ons een beetje verder op weg helpen.
Da's een goed plan. Ik vond Coen tamelijk depressed over wat hij te horen heef gekregen.
Eigenlijk te maf: een paar decennia geleden waren alle wegen nog 'paardenpaden' nu moeten we ze weer zien te heroveren.