Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
femke27 schreef:Dat schrikdraad zal geheid zijn om even een kleine afrastering te maken b.v tussen bomen in.
Ik vind wel dat sommigen heel veel meenemen hoor. Dat bedoel ik niet negatief, maar voor een ritje van een paar uur.... Het lijkt wel alsof ze op vakantie gaan!

lovefenny schreef:voor een hele lange trektocht lijkt het me zeker wel handig om schrikdraad mee te nemen. dan kun je een miniweitje voor je paard maken en ondertussen zelf even lekker uitrusten.
AhvG schreef:Citaat:Mooi gebied om te rijden (onze paarden staan aan de noordkant van Ede, vlakbij Otterlo dus)
Naar welke stal ga je?
Wat betreft je vraag, ik neem meestal heel weinig mee op een rit, bij warm weer gaan telefoon, portemonee (id + ijsjesgeld) en een hoevenkrabber mee. Meestal doe ik geen pauze onderweg, maar er zijn wel mogelijkheden in de regio voor pauzes met stands of een paddock/wei.
Ik weet niet meer precies hoe het heet haha
Maar ik weet wel dat in de buurt een huifkar verhuur is en
een camping.
labyrinth schreef:Wat kan je eigenlijk het beste als tas meenemen als je geen zadeltassen hebt, dus voor kleine dingetjes. Want een heuptasje lijkt me best vervelend rijden. En een 1001 zakken vest, waar krijg je die en zijn ze echt zo handig?
. Dus heb ik ook zo'n bananentas besteld, en daar past ook behoorlijk wat in, erg fijn! Ik heb meestal een fles water mee van 500 ml. Ik neem zelf wat slokjes onderweg, maar gebruik het meerdere deel van zo'n flesje om het paard mee te koelen, ze zweet erg snel. Ook heb ik wat paardensnoepjes erin, en ook mijn Kingsland jas voor het geval het gaat regenen
ook een hoevenkrabber is erg handig!
Citaat:Ga je toevallig naar van Laar?
Daar zit aan de overkant idd een huifkarren verhuur ding en een camping.
Ik kom ook regelmatig bij van Laar en het is daar altijd toppie!
Dat wordt genieten voor je...

AhvG schreef:Citaat:Ga je toevallig naar van Laar?
Daar zit aan de overkant idd een huifkarren verhuur ding en een camping.
Ik kom ook regelmatig bij van Laar en het is daar altijd toppie!
Dat wordt genieten voor je...
Ja idd dat is het geloof ik
Gister ben ik naar bleiswijk gagaan met mijn pony en hij vind het geweldig over die ruiterpaden de galoperen !
IK heb zo`n zin in de vakantie !