A

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

fleurtje2004

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-15 11:32

ik wil niet veel zeggen maar wij hebben een paard van hem gekocht Dinkie en die zag er prima verzorgt uit net als de spullen waarom moet iedereen altijd doen alof hij of zij het beter weet. Dinkie is helaas 3 weken terug overleden

Selina

Re: Stal van Bijnen, Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-15 11:34

Huh?

(Sterkte met Dinkie)

Free2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-15 11:34

En weet je ook waaraan/waardoor hij is overleden?

fleurtje2004

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-15 20:20

Ze is gaan rollen in haar box, toen is ze vast komen te liggen met haar hoef tussen de tralies. Ze heeft de doodsstrijd gevoerd met zichzelf en toen ze die verloor heeft ze zichzelf dood laten gaan

AlwaysH

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-15 20:28

fleurtje2004 schreef:
Ze is gaan rollen in haar box, toen is ze vast komen te liggen met haar hoef tussen de tralies. Ze heeft de doodsstrijd gevoerd met zichzelf en toen ze die verloor heeft ze zichzelf dood laten gaan

Oh, wat naar :(
Sterkte.

fleurtje2004

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-15 22:58

Ze is trouwens een merrie ze was drachtig

xsammm

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-15 11:46

Heb jij gebeld om een afspraak te maken? Ik probeer namelijk contact op te nemen met ze op het nummer die op de site staat maar krijg steeds te horen dat het nummer niet in gebruik is.

Rosemarije

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-17 19:53

Ik ben afgelopen zaterdag 2 paarden wezen huren samen met me vriendin dit hebben we 3 jaar geleden ook gedaan maar ik ga toch echt niet weer terug.

Het spijt me zeer, maar de eigenaar kafferde ons steeds uit.
De eerste keer hadden we fries boudewijn bij ons en nog een gelderse maar ze sloegen om de haverklap op hol we moesten ze steeds het bos in sturen om te kunnen stoppen nou dat vind ik niet verantwoord!

Zaterdag hadden we vera en obelix bij ons nou ik reed op vera en die deed geen stap achter de kont van obelix vandaan bleef er alleen maar achter lopen, toen ik haar zover had dat ze er naast ging en ik haar aanspoorde schoot ze ook weg en obelix er achteraan uiteraard.
De rest van de rit heb ik steeds achter de kont van obelix aan moeten rijden anders schoot ze er vandoor dat is voor het voorpaard ook totaal niet leuk.

Ik vind voorwaartse paarden prima maar dit vind ik onverantwoord.

Mijn vriendin en ik hebbe nu besloten dat dit tog echt de laatste keer js bij stal bijnen.

itsmi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-17 20:06

Je hebt nu twee oude topics omhoog gegooid Rosemarije.

BarbaraNova

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-17 12:42

ik huur al jaren met regelmaat paardjes bij van bijnen.

Eigenaar doet idd graag op soms iets grove manier een lolletje maken maar daar is het ook een oude Hagenees voor.

Ik heb ongeveer al alle paarden daar gereden en er zelf nooit problemen mee gehad. Maar wij zijn daar ook elk jaar minimaal 2 x met eigen paarden een stukje verderop op vakantie en dan kom ik inderdaad heel veel ruiters met paardjes van van Bijnen in bosjes en struiken tegen haha.
Breng er regelmatig een paar terug naar stal. Denk dat het ook een beetje ligt hoe je zelf rijdt. Ik ben wel wat gewend en wordt niet heel snel meer gefopt...